• Breaking News

    Πιες χυμό παντζαριού πριν τη γυμναστική!

    Μάθε πώς ο χυμός παντζαριού μπορεί να βελτιώσει την επίδοσή σου στην προπόνηση.



    Η κατανάλωση 2 ποτηριών χυμού παντζαριών 30-45′ πριν τη γυμναστική επί 6 συνεχόμενες ημέρες βελτιώνει την απόδοση, την αντοχή και την ικανότητα για σωματική άσκηση μέχρι και 16%.
    Ο χυμός παντζαριών αυξάνει τα επίπεδα του μονοξειδίου του αζώτου στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι ανάγκες για πρόσληψη οξυγόνου και να δημιουργείται λιγότερη κόπωση.
    Το μονοξείδιο του αζώτου, γνωστό και ως «νιτρικό οξείδιο», είναι ένα αέριο που παράγεται στο εσωτερικό των αρτηριών, τις διανοίγει, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ελαττώνει την αρτηριακή πίεση.
    womenonly.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728