penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: 17 μυστικά ομορφιάς για καλοκαιρινή ανανέωση
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Υπάρχουν μυστικά ομορφιάς που είναι διαφορετικά για κάθε εποχή του χρόνου.Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας 17 μυστικά ομορφιάς για καλοκαιριν...

Υπάρχουν μυστικά ομορφιάς που είναι διαφορετικά για κάθε εποχή του χρόνου.Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας 17 μυστικά ομορφιάς για καλοκαιρινή ανανέωση.Μιας και το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών,προετοιμαστείτε κατάλληλα για να το υποδεχθείτε!


1-Ακµή. Το καλοκαίρι δεν χρειάζεστε «βαριά» ενυδάτωση για να καταπολεμήστε την ακμή. Προτιμήστε ένα προϊόν oil-free, καλύτερα σε µορφή λοσιόν. Μπορείτε επίσης να διαλέξετε ένα αντηλιακό µε χρώμα, το οποίο καλύπτει τα σπυράκια δίχως την ανάγκη για πρόσθετο µέικ απ.


2-Βαµµένα µαλλιά. Όσο πιο «ξένο» είναι το χρώμα σε σύγκριση µε το φυσικό σας τόσο πιο δύσκολο είναι να το διατηρήσετε το καλοκαίρι. Αν κολυμπάτε σε πισίνα και βάφετε τα µαλλιά σας ξανθά, φροντίστε πριν βουτήξετε να τα έχετε βρέξει µε νερό και να τα έχετε περάσει µε κοντίσιονερ. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα αποκτήσουν µια... πράσινη χροιά λόγω του χλωρίου! Μη λούζεστε περισσότερο συχνά απ’ όσο πρέπει, αν έχετε ανταύγειες, διότι τα καθαριστικά των σαμπουάν ξεθωριάζουν το χρώμα.


3-Γλουτοί. Βάλτε στη ζωή σας την ποδηλασία. Κατά γενική οµολογία, οι ποδηλάτες έχουν τους ωραιότερους γλουτούς, καθώς η κίνηση που κάνουμε όταν πατάµε τα πεντάλ τούς γυμνάζουν τέλεια. Πολύ καλή ιδέα είναι επίσης να ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες µε τα πόδια καθώς και να κάνετε µασάζ στους µηρούς και στους γλουτούς σας για να τονώνετε την κυκλοφορία του αίματος.


4-Δείκτης προστασίας. Να προτιμάτε αντηλιακά ευρέος φάσματος (να προστατεύουν από τη UVA και από τη UVB ακτινοβολία) µε υψηλό δείκτη προστασίας, αλλά να µην τα θεωρείτε άλλοθι για να κάθεστε µε τις ώρες στον ήλιο.,. Αν ιδρώσετε ή κολυμπήσετε, πρέπει να ξαναβάλετε αντηλιακό. Να το χρησιμοποιείτε ακόμα κι όταν έχει συννεφιά (το 80% της υπεριώδους ακτινοβολίας του ηλίου διαπερνά τα σύννεφα). Ελέγξτε επίσης το περσινό αντηλιακό σας: αν έχει ηµεροµηνία λήξεως, µην την υπερβείτε. Αν όμως δεν έχει, να θυμάστε πως τα δραστικά συστατικά των αντηλιακών αντέχουν για τρία χρόνια.


5-Ενυδάτωση.Η  ενυδάτωση µε κρέμα θα πρέπει να γίνεται µισή ώρα πριν από τη χρήση του αντηλιακού. Το σώμα θα πρέπει να ενυδατώνεται έπειτα από κάθε ντους και να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε γάμπες, χέρια και πλάτη που έχουν αυξημένες ανάγκες το καλοκαίρι. Για να είστε βέβαιοι πως θα ενυδατωθεί καλά το δέρμα σας, προτιμήστε προϊόντα που περιέχουν υδρόφιλα µόρια, όπως η ουρία, το υαλουρονικό οξύ, η βρώμη, το cupuacu butter, η αλόη. Να προτιμάτε τις ενυδατικές λοσιόν για το καλοκαίρι (είναι πιο ελαφριές απ’ ό,τι οι κρέμες).


6-Ζέστη. Δροσίστε το πρόσωπό σας ψεκάζοντας το µε µείγµα τονωτικής λοσιόν και νερού – µε αυτόν τον τρόπο θα του προσδίδεται και λάμψη. Δροσίστε το σώμα σας τρίβοντας µε κυκλικές κινήσεις παγάκια στο εσωτερικό των καρπών και στους πήχεις σας έως το µέσα µέρος των αγκώνων (µην αφήσετε σταθερό τον πάγο πάνω σε ένα σημείο της επιδερμίδας σας, µπορεί να σας προκαλέσει έγκαυμα).


7-Ηλιοθεραπεία. Δερματικές βλάβες προκαλεί και η υπεριώδης ακτινοβολία που αντανακλάται από λείες επιφάνειες όπως το νερό και η άμμος (αυτός είναι ο λόγος που µαυρίζουν ακόμα και όσοι κάθονται µονίµως σε σκιερό µέρος). Η αντανάκλαση κυμαίνεται από το 50% έως το 90% της υπεριώδους ακτινοβολίας, αναλόγως µε τη γωνία των ακτίνων στην επιφάνεια της γης αλλά και το πόσο κοντά στην επιφάνεια ανάκλασης κάθεστε.


8-Θάλασσα. Το θαλασσινό νερό ξεραίνει το δέρμα, γι’ αυτό είναι εντελώς λάθος η άποψη «µένω µε το αλάτι για να ψηθεί το δέρμα µου». Αµέσως µόλις βγείτε από τη θάλασσα πρέπει να ξεπλένεστε.Το θαλασσινό νερό όμως ασκεί αναπλαστική δράση στο δέρμα, οπότε συµβάλλει στην ταχύτερη επούλωση µικροτραυµάτων αλλά και της ακμής (σε συνδυασμό βέβαια µε τον ήλιο). Ακόμη, το ιώδιο που περιέχει κάνει πολύ καλό στα νύχια (χεριών και ποδιών), γι’ αυτό και είναι καλύτερα να µένουν άβαφα το καλοκαίρι. Εσείς αποφασίζετε...


9-Ιδρώτας. Αν ιδρώνετε πολύ, φροντίστε να φοράτε αφιδρωτικό προϊόν και τη νύχτα. Έτσι θα έχει αρκετό χρόνο για να απορροφηθεί από το δέρμα και να αρχίσει να λειτουργεί. Το πρωί κάντε µπάνιο και ξαναβάλετε το προϊόν. Ανεξάρτητα από το πόσο ιδρώνετε, το καλοκαίρι πρέπει να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια υγρά την ηµέρα, ακόμα κι αν δεν διψάτε, για να µην αφυδατωθείτε.


10-Κυτταρίτιδα. Να βάζετε κάποιο προϊόν κατά της κυτταρίτιδας δύο φορές την ηµέρα, διότι η δράση των περισσότερων αρχίζει να ελαττώνεται έπειτα από 6-8 ώρες.Επίσης, πρέπει να κάνετε καθημερινά µια απλή άσκηση που διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος στους µηρούς: να ξαπλώνετε ανάσκελα στο πάτωμα µε ίσια πόδια και να φέρνετε εναλλάξ το γόνατο του ενός ποδιού στο στήθος σας, κρατώντας το εκεί για 20 δευτερόλεπτα. Μόλις δύο επαναλήψεις σε κάθε πόδι δυο-τρεις φορές την ηµέρα θα σας βοηθήσουν.


11-Λιπαρή επιδερμίδα. Το καλοκαίρι η έντονη ζέστη προκαλεί επιπλέον προβλήματα λιπαρότητας. Φροντίστε να διατηρείτε ενυδατωμένη την επιδερμίδα σας πίνοντας τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ηµέρα και να πλένετε το πρόσωπό σας πρωί - βράδυ µε ένα κατάλληλο σαπούνι και χλιαρό νερό. Μην το παρακάνετε όμως γιατί ο πιο συχνός καθαρισμός µπορεί να εντείνει λιπαρότητα και γυαλάδα.


12-Μακιγιάζ. Όσο λιγότερο τόσο το καλύτερο. Αν χρησιμοποιήτε µέικ απ το καλοκαίρι, προτιμήστε κάποιο που να έχει ως βάση το νερό και όχι έλαιο. Φροντίστε το λιπ γκλος σας να περιέχει αντηλιακό και να µην είναι διαφανές, αλλά να έχει λίγο χρώμα.Και αυτό διότι το λιπ γκλος δρα ως αγωγός της επιβλαβούς υπεριώδους ακτινοβολίας, επιτρέποντάς της να διεισδύει βαθιά στα χείλη – οπότε υπάρχει κίνδυνος ηλιακού εγκαύματος.


13-Νύχια. Εάν το πρόγραμμα λέει συχνά «παραλία», βάψτε τα νύχια των ποδιών σας µε ένα ζωηρό χρώμα. Τα παλ χρώματα κιτρινίζουν ή ξεθωριάζουν όταν εκτίθενται στην υπεριώδη ακτινοβολία του ηλίου αλλά και από την άμμο, ακόμα κι αν από πάνω έχετε βάλει ένα αντηλιακό, προστατευτικό στρώμα. Επειδή η συνεχής έκθεση στο νερό ξεραίνει τα νύχια και µπορεί να τα κάνει να ξεφλουδίσουν, να βάζετε πολλές φορές την ηµέρα µια καλή υδατική κρέμα στα χέρια σας, τρίβοντας καλά τα νύχια.


14-Ξηροδερμία. Για να έχετε λεία και λαµπερή επιδερμίδα, πρέπει να κάνετε συστηματικά απολέπιση σε όλο το σώμα σας τρίβοντας απαλά µε κυκλικές κινήσεις την επιδερμίδα µε µια βούρτσα µε φυσικές τρίχες, 2-3 φορές την εβδομάδα, πριν το καθημερινό σας ντους. Όταν βγείτε από το µπάνιο και πριν στεγνώσει εντελώς το δέρμα σας, να βάζετε µια καλή ενυδατική κρέμα. Αν κολυμπάτε σε πισίνα µε χλώριο, πρέπει αµέσως µόλις βγαίνετε να ξεπλένεστε.Το χλώριο ξεραίνει την επιδερμίδα και µπορεί να επιδεινώσει κάποιες δερματίτιδες (κυρίως την ατοπική δερματίτιδα) αλλά και τα εκζάματα.                 


15-Οροί. Καθώς το καλοκαίρι η φροντίδα του δέρματος είναι παραπάνω από επιβεβληµένη, µια ενδεδειγµένη λύση είναι η χρήση συµπυκνωµένων ορών (serum) που διεισδύουν βαθύτερα στις στιβάδες της επιδερμίδας και έχουν πιο δραστικά αποτελέσματα. Μην ξεχνάτε να συµπληρώνετε την περιποίηση του προσώπου σας µε µια υδατική κρέμα.


16-Πανάδες. Τα πιο ευαίσθητα και άρα µε µεγαλύτερο κίνδυνο εµφάνισης πανάδων είναι σίγουρα τα ανοιχτόχρωμα δέρματα καθώς και αυτά των µικρών παιδιών. Για τη ριζική αντιμετώπιση του προβλήματος απευθυνθείτε σε δερματολόγο.


17-Ρυτίδες. Ο ήλιος γερνάει πρόωρα την επιδερμίδα. Οι περισσότερες βλάβες οφείλονται στην υπεριώδη ακτινοβολία Β (UVB) του ηλίου, αλλά και η UVA δεν είναι άμοιρη ευθυνών – αν και αυτή έχει την τάση να προκαλεί βλάβες βαθιά στο δέρμα και όχι µόνο στην επιδερμίδα. Μόνος τρόπος προστασίας από τις ρυτίδες του ηλίου είναι να προστατεύτειτε από αυτόν.




About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top