penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Ιχθυέλαιο:Ο καλύτερος φίλος για τα μαλλιά
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν γυναίκες και άνδρες της μέσης ηλικίας είναι η "τριχόπτωση". Οι επιστ...

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν γυναίκες και άνδρες της μέσης ηλικίας είναι η "τριχόπτωση". Οι επιστήμονες λένε ότι χάνουμε 50-100 τρίχες ημερησίως και αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό.Εμείς όμως δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε,πρέπει να θωρακίζουμε τον οργανισμό μας με τις κατάλληλες βιταμίνες.Γιατί η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία.Σήμερα θα ανακαλύψετε πως το ιχθυέλαιο μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος για τα μαλλιά,και πως μπορεί να τους δώσει την προστασία που χρειάζονται.


Το ιχθυέλαιο έχει πολλά θρεπτικά συστατικά που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του οργανισμού και έτσι βοηθούν και στην διατήρηση της σωστής κατάστασης των μαλλιών, δεδομένου ότι ένα υγιές σώμα σημαίνει και υγιή μαλλιά.

Τι περιέχει

Το ιχθυέλαιο βοηθάει την ανάπτυξη των μαλλιών,επειδή περιέχει  ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πολύ θρεπτικά συστατικά για την υγεία των μαλλιών. Υπάρχουν 3 είδη ωμέγα-3 λιπαρών οξέων,τα δύο βρίσκονται στο ιχθυέλαιο, το τρίτο είδος θα το βρούμε  στους ξηρούς καρπούς.


Πώς λειτουργεί;

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει το ιχθυέλαιο είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά καθώς και πρωτεΐνες. Αυτά βοηθούν στη διατήρηση της υγιούς τρίχας. Οι θρεπτικές ουσίες που περιέχει τρέφουν τον θύλακα της τρίχας, βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη των μαλλιών.

Οι προφυλάξεις

Σε αντίθεση με άλλα έλαια όπως το ελαιόλαδο,το έλαιο λεβάντας,το έλαιο καρύδας, το ιχθυέλαιο δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε τοπικά.Η έντονη μυρωδιά του δεν επιτρέπει την τοπική χρήση και γιαυτό και οι εταιρίες δεν το χρησιμοποιούν στην παρασκευή προϊόντων για μαλλιά.

Οι πηγές

Υπάρχει τρόποι και μάλιστα πολύ αποτελεσματικοί για να λάβουμε τις θρεπτικές ουσίες και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα του ιχθυέλαιου.Ο ένας είναι τα συμπληρώματα διατροφής και ο άλλος η διατροφή.
Προσθέστε στην διατροφή ψάρι.Τρώτε ψάρια τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα και αυτό θα βοηθήσει την σωστή ανάπτυξη των μαλλιών σας.Υπάρχουν πολλά ψάρια που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.Οι καλύτερες πηγές είναι: το σκουμπρί, η ρέγκα, ο σολομός, οι σαρδέλες,ο τόνος και η πέστροφα.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top