penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Πιες χυμό παντζαριού πριν τη γυμναστική!
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Μάθε πώς ο χυμός παντζαριού μπορεί να βελτιώσει την επίδοσή σου στην προπόνηση. Η κατανάλωση 2 ποτηριών χυμού παντζαριών 30-4...
Μάθε πώς ο χυμός παντζαριού μπορεί να βελτιώσει την επίδοσή σου στην προπόνηση.



Η κατανάλωση 2 ποτηριών χυμού παντζαριών 30-45′ πριν τη γυμναστική επί 6 συνεχόμενες ημέρες βελτιώνει την απόδοση, την αντοχή και την ικανότητα για σωματική άσκηση μέχρι και 16%.
Ο χυμός παντζαριών αυξάνει τα επίπεδα του μονοξειδίου του αζώτου στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι ανάγκες για πρόσληψη οξυγόνου και να δημιουργείται λιγότερη κόπωση.
Το μονοξείδιο του αζώτου, γνωστό και ως «νιτρικό οξείδιο», είναι ένα αέριο που παράγεται στο εσωτερικό των αρτηριών, τις διανοίγει, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και ελαττώνει την αρτηριακή πίεση.
womenonly.gr

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top