penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: 3 πράγματα που πρέπει να αλλάξεις στο πρωινό σου για να γλιτώσεις περιττές θερμίδες και λίπη
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Nα πώς θα ξεκινάει καλά η μέρα… Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και γεμίζει ενέργεια τον οργανισμό. Είσαι όμως ...

Nα πώς θα ξεκινάει καλά η μέρα…
Το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και γεμίζει ενέργεια τον οργανισμό. Είσαι όμως σίγουρη ότι κάνεις τις καλύτερες επιλογές, τόσο για τον οργανισμό, όσο και για τα κιλά σου? Για παράδειγμα, ένα croissant μπορεί να χαρίσει ενέργεια, αλλά και επιπλέον πόντους στην κοιλιά και στην περιφέρεια. Δες λοιπόν πως μπορείς να γλιτώσεις τις περιττές θερμίδες και να πάρεις όλα όσα χρειάζεται το σώμα σου, απλά αντικαθιστώντας κάποια τρόφιμα με άλλα.
1. Όχι στο croissant, ναι στο αγγλικό muffin, δηλ στα μικρά στρογγυλά ψωμάκια που μπορείτε να φτιάξετε εύκολα μόνες σας και να γλιτώσετε πολλές θερμίδες. Απλά να αναφέρουμε ότι ένα croissant σοκολάτας έχει περίπου 560 θερμίδες, τη στιγμή που ένα english muffin έχει μόλις 120 θερμίδες και μπορείτε να προσθέσετε και μαρμελάδα φράουλα ( 40 θερμίδες ανά κουταλιά) για πιο γλυκιά γεύση.
2. Όχι στο μούσλι, ναι στα δημητριακά ολικής. Πολλές φορές το μούσλι δημητριακών περιέχει μέλι, ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα που σημαίνει επιπλέον θερμίδες, λιπαρά και ζάχαρη. Αντιθέτως, ένα μπολ δημητριακών ολικής άλεσης με ένα ποτήρι άπαχο γάλα θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό , θα βελτιώσει τη λειτουργία του εντέρου και θα σας δώσει τα συστατικά και την ενέργεια που χρειάζεστε με πολύ λιγότερες θερμίδες.
3. Όχι στα bagels, ναι στο μαύρο ψωμί. Τα αφράτα, ζεστά bagels μπορεί να έχουν ωραία γεύση, αλλά και πολλές περιττές θερμίδες. Να αναφέρουμε ενδεικτικά ότι ένα μόνο bagel έχει περίπου 350 θερμίδες και ισοδυναμεί με 5 φέτες ψωμιού, οπότε μήπως να το ξανασκεφτόσουν;

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top