penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Ευχάριστη και εύκολη γυμναστική
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Οι παρακάτω   ασκήσεις   θα σας απαλλάξουν σε χρόνο ρεκόρ από τα περιττά κιλά που τόσο σας βασανίζουν… Πρόκειται για ασκήσεις που ...


Οι παρακάτω  ασκήσεις θα σας απαλλάξουν σε χρόνο ρεκόρ από τα περιττά κιλά που τόσο σας βασανίζουν… Πρόκειται για ασκήσεις που θα σας χαρίσουν τη φόρμα και τη χαμένη σας ενέργεια γρήγορα, εύκολα και αποτελεσματικά.

1η άσκηση

Πάρτε στα χέρια σας από ένα βαράκι προσέχοντας να κρατάτε τους αγκώνες σας σε γωνία 90ο. Τα γόνατά σας πρέπει να είναι λυγισμένα και ο κορμός σας γερμένος ελαφρά προς τα μπρος.
Στη θέση αυτή τεντώστε τα χέρια προς τα πίσω φέρνοντάς τα όσο πιο κοντά μπορείτε στον κορμό σας. Επαναλάβετε την άσκηση 15-20 φορές. 

Προσοχή!

Η άσκηση αυτή εξαφανίζει το περιττό λίπος από τα μπράτσα.

2η άσκηση

Κρατώντας τα βαράκια σταθείτε όρθια έχοντας τις παλάμες προς τα πάνω.
Σηκώστε τα χέρια σας από τον αγκώνα προς το στήθος με μια κίνηση, κρατώντας τα όσο πιο κοντά γίνεται στον κορμό σας. Επαναλάβετε την άσκηση 15-20 φορές.

Προσοχή!

Με την άσκηση αυτή θα τονώσετε τα χέρια, τα πόδια και τους γοφούς σας.

3η άσκηση

Γονατίστε στο πάτωμα και στηριχθείτε στους αγκώνες σας. Τώρα, κρατώντας τους αγκώνες σας σταθερούς, προσπαθήστε να σηκώσετε με μια κίνηση τα πόδια και τη λεκάνη σας, με τρόπο ώστε το σώμα σας να είναι παράλληλο με το έδαφος. Μείνετε στη θέση αυτή για 30-60 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε δυο φορές.

Προσοχή!
Η άσκηση αυτή ενδυναμώνει ολόκληρο το σώμα.

4η άσκηση

Ξαπλώστε στο πλάι έχοντας ίσια τα πόδια σας.
Τεντώστε το δεξί χέρι και ακουμπήστε πάνω του το κεφάλι σας. Εισπνεύστε και σηκώστε τα πόδια σας περίπου 2,5 εκ. από το έδαφος. Εκπνεύστε καθώς τα επαναφέρετε.

Προσοχή!

Η άσκηση αυτή λεπταίνει τη μέση.

5η άσκηση

Με τα πόδια ανοιχτά, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και κρατώντας τα βαράκια σκύψτε μπροστά σφίγγοντας την κοιλιά σας.  Αφήστε τα χέρια σας να πέσουν ελεύθερα μπροστά. Μετά, σηκώστε τα στο πλάι μέχρι το ύψος των ώμων. Επαναλάβετε την άσκηση 15-20 φορές.

Προσοχή!
Η άσκηση αυτή ενδυναμώνει την πλάτη και γυμνάζει τους ώμους.

via

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top