penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Τα πόδια μας μετά το καλοκαίρι: Προβλήματα και περιποίηση
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Μετά το καλοκαίρι, μπορεί να παρατηρήσουμε αλλαγές στα πόδια μας. Μετά το καλοκαίρι, τα πόδια μας είναι ταλαιπωρημένα. Πώς πρέπει να...
Μετά το καλοκαίρι, μπορεί να παρατηρήσουμε αλλαγές στα πόδια μας.

Μετά το καλοκαίρι, τα πόδια μας είναι ταλαιπωρημένα. Πώς πρέπει να τα περιποιηθούμε πριν τα…κλείσουμε στα παπούτσια;
Μετά το καλοκαίρι, μπορεί να παρατηρήσουμε αλλαγές στα πόδια μας. Σίγουρα τα βλέπουμε πιο ταλαιπωρημένα και τα νιώθουμε πιο κουρασμένα.
Το φθινόπωρο δεν πρέπει να παραμελήσουμε τη φροντίδα τους. Το γεγονός ότι αρχίζουμε σιγά σιγά να τα κλείνουμε σε κλειστά παπούτσια δεν σημαίνει ότι δεν είναι καταπονημένα ή ότι δεν χρειάζονται τη φροντίδα μας.
Δείτε και αυτό>>Φροντίδα επί ποδός
Η περιποίηση των κάτω άκρων μετά το καλοκαίρι δεν γίνεται μόνο για λόγους αισθητικής, αλλά πάνω από όλα για λόγους υγείας. Οι αιτίες που βλέπουμε τα πόδια μας καταπονημένα είναι διάφορες, όμως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα συμπτώματα με διάφορους τρόπους. Η ζέστη και τα ανοιχτά παπούτσια ευθύνονται για αυτή την εικόνα των κάτω άκρων.
Το καλοκαίρι τα πόδια μας πρήζονται. Αρχικά αισθανόμαστε ένα βάρος και ένα ελαφρύ πρήξιμο, κυρίως στις γάμπες, αλλά και σε ολόκληρο το πόδι στο τέλος της ημέρας. Η ζέστη επιδεινώνει την κατάσταση και μετά από πολλές ώρες ορθοστασίας το οίδημα γίνεται εντονότερο και το βάρος συνοδεύεται από αίσθημα καύσου, κράμπες και κνησμό. Όλα αυτά υποδηλώνουν προβλήματα στην κυκλοφορία του αίματος, που οφείλονται στη διαστολή των αγγείων που μεταφέρουν το αίμα. Αποτέλεσμα είναι να αλλάζει ο μηχανισμός επιστροφής του αίματος από τα πόδια στην καρδιά.
Για την αποφυγή του πρηξίματος πρέπει να ενισχύσουμε τη μικροκυκλοφορία χρησιμοποιώντας προϊόντα με εστιασμένη τονωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Τέτοια είναι κρέμες με φυσικά συστατικά που περιέχουν εκχύλισμα αμαμελίδας. Επίσης προκειμένου να ανακουφιστούμε από τα συμπτώματα αλλά να προλάβουμε και την επιδείνωσή τους οι ειδικοί συμβουλεύουν να ασκούμαστε- ακόμα και το περπάτημα κάνει καλό-, να χάσουμε βάρος αν είμαστε υπέρβαροι, να κρατάμε τα πόδια μας σε ψηλό σημείο, να αποφεύγουμε την πολύωρη ορθοστασία, αλλά και την καθιστή θέση και να μη φοράμε πολύ στενά ρούχα γιατί εμποδίζουν τη φλεβική κυκλοφορία. Τέλος, οι ειδικές ελαστικές κάλτσες που σφίγγουν τα πόδια βοηθούν πάρα πολύ. Στο τέλος της ημέρας, ένα ζεστό ποδόλουτρο με χοντρό αλάτι για 5 λεπτά μπορεί να απορροφήσει την κούραση και να χαλαρώσει το σώμα μας.
Κατά τους καλοκαιρινούς μήνες παρατηρείται επίσης έντονη ξηρότητα και σκασίματα. Τα πέλματά μας δεν έχουν σμηγματογόνους αδένες, ειδικά στην περιοχή της φτέρνας. Αποτέλεσμα είναι να τα νιώθουμε τραχιά, σκασμένα, με σκληρύνσεις σε κάποια σημεία. Για να τα βοηθήσουμε μπορούμε να χρησιμοποιούμε κρέμες με φυσικά συστατικά, πχ με εκχύλισμα αλόης, άρνικας, ειδικά αν είναι τραυματισμένα, μωλωπισμένα ή αν έχουν οιδήματα. Με έλαιο αμυγδάλου που περιέχει βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και λιπαρά οξέα.
Τέλος, καλό θα είναι να επισκεφτούμε έναν ειδικό, για να ελέγξει τα πόδια μας επισταμένα. Μπορεί να μας δώσει συμβουλές εξειδικευμένες και εντοπισμένες στις δικές μας ανάγκες. Μπορεί να ελέγξει τα νύχια και τα πέλματά μας, διότι μετά την έκθεση στον ήλιο και την άμμο μπορεί να διακρίνει αρχόμενα προβλήματα. Τέλος, με την εξέταση του πελματογραφήματος και κλινική εκτίμηση από εξειδικευμένο ποδίατρο θα μας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης των ποδιών μας.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top