penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Μήπως οι δικαιολογίες στέκονται εμπόδιο στην άσκησή σας;
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Βρείτε ένα τρόπο να ενσωματώσετε την άσκηση στα πράγματα που ήδη κάνετε. Υπάρχουν πρακτικοί τρόποι να ξεπεράσετε κάθε εμπόδιο και ότ...
Βρείτε ένα τρόπο να ενσωματώσετε την άσκηση στα πράγματα που ήδη κάνετε.


Υπάρχουν πρακτικοί τρόποι να ξεπεράσετε κάθε εμπόδιο και όταν έχετε θετική στάση, μπορείτε να λύσετε κάθε πρόβλημα που στέκεται στο δρόμο σας.

“Δεν μου αρέσει η άσκηση”
Σε πόσους αρέσει να πλένουν τα δόντια τους το βράδυ; Το κάνουμε όμως, γιατί δεν θέλουμε να χάσουμε τα δόντια μας. Το ίδιο ισχύει και με την άσκηση: την κάνετεπειδή πρέπει. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να υποφέρετε. Βρείτε ένα τρόπο να μετατρέψετε την άσκηση σε μικρότερη αγγαρεία. Υπάρχουν τόσοι τρόποι, από το χορό μέχρι το περπάτημα, που σίγουρα θα βρείτε κάτι που να σας αρέσει.
“Δεν έχω χρόνο”
Δουλειά, οικογένεια, νοικοκυριό – ποιος δεν έχει ένα σωρό πράγματα να κάνει; Δεν βρίσκετε όμως πάντα χρόνο για τα σημαντικά; Αν δεν είστε δραστήρια σωματικά, είναι γιατί δεν το έχετε κάνει προτεραιότητά σας. Βρείτε ένα τρόπο να ενσωματώσετε την άσκηση στα πράγματα που ήδη κάνετε. Αν είστε μητέρα και μένετε στο σπίτι, πηγαίνετε με τα παιδιά στο πάρκο. Και μην αφήνετε τις δύσκολες καταστάσεις να σας νικήσουν. Ίσως να μην μπορείτε να πάτε για περπάτημα στη γειτονιά σας μετά τη δουλειά επειδή είναι σκοτεινά, αλλά μπορείτε να κάνετε μια 20λεπτη βόλτα στο μεσημεριανό διάλειμμα. Να θυμάστε επίσης ότι όσο πιο fit γίνεστε, τόση περισσότερη ενέργεια θα έχετε και θα κάνετεπερισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο. Υπό μία έννοια, αφιερώνοντας χρόνο στην άσκηση, γλιτώνετε χρόνο από κάπου αλλού.
“Δεν ξέρω τι είδους άσκηση να κάνω”
Αν πραγματικά θέλετε να δείτε αλλαγή, θα πρέπει να κάνετε ένα συνδυασμό ασκήσεων που περιλαμβάνει τρία στοιχεία: αεροβική, μυϊκή ενδυνάμωση και λειτουργική προπόνηση. Και η μη προγραμματισμένη άσκηση είναι σημαντική, όπως π.χ. να παρκάρετε πιο μακριά το αυτοκίνητο, να σηκώνεστε να μιλάτε με τους συναδέλφους αντί να στέλνετε email – όλα αυτά τα μικρά πράγματα που βελτιώνουν τη συνολική φυσική σας κατάσταση. Αν δεν μπορείτε να κάνετε οργανωμένη άσκηση, τότε αγοράστε ένα βηματομετρητή και προσπαθήστε να κάνετε μερικά χιλιόμετρα κάθε μέρα.
“Έχω ένα τραυματισμό”
Φαίνεται η ιδανική απαλλαγή από το γυμναστήριο, αλλά η σταδιακή επαναφορά στην άσκηση είναι μέρος της συνιστώμενης διαδικασίας ανάρρωσης. Η άσκηση αυξάνει τη ροή αίματος στην τραυματισμένη περιοχή (μεταφέροντας απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία) και ενδυναμώνει τους περιβάλλοντες μυς (μειώνοντας την πίεση στο σημείο του τραυματισμού). Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επανέλθετε αν πονάτε. Ο γιατρός σας είναι αυτός που θα σας καθοδηγήσει.
“Έχω μια ιατρική πάθηση”
Αν και ισχύει ότι η αρθρίτιδα, οι καρδιακές παθήσεις, ένα νευρολογικό πρόβλημα ή το υπερβολικό βάρος περιορίζουν τις επιλογές σας, δεν σημαίνει ότι η αποφυγή της άσκησης είναι καλύτερη λύση. Μάλιστα, η ύπαρξη μια χρόνιας πάθησης συνήθως κάνει πιο επιτακτική τη σωματική δραστηριότητα. Τα συμπτώματα πολλών παθήσεων υποχωρούν με την άσκηση.
Μιλήστε με τον γιατρό σας, φτιάξτε μαζί ένα πρόγραμμα και βεβαιωθείτε ότι δεν το παρακάνετε. Αν έχετε την οικονομική άνεση, ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσετε είναι η φυσιοθεραπεία ή ένας προσωπικός γυμναστής που ειδικεύεται στην πάθησή σας.
“Δεν βλέπω αποτελέσματα”
Όταν αρχίζετε να ασκείστε, το σώμα σας παίζει ένα κολπάκι. Αντιδρά αυξάνοντας την ποσότητα γλυκογόνου που αποθηκεύει στους μυς, το οποίο απαιτεί νερό. Έτσι, καθώς γίνεστε πιο δραστήρια, αρχικά έχετε μεγαλύτερο βάρος, κάτι που κρύβει το γεγονός ότι μπορεί να χάνετε λίπος στο μεταξύ. Καλύτερα τις πρώτες βδομάδες να αποφεύγετε τη ζυγαριά και να παρακολουθείτε την πορεία σας σύμφωνα με το πώς εφαρμόζουν τα ρούχα σας. Κάποια στιγμή θα σταματήσετενα παίρνετε βάρος από το νερό και η απώλεια λίπους θα φανεί και στη ζυγαριά. Ποια είναι όμως τα αποτελέσματα που αποζητάτε; Μόνο η απώλεια βάρους; Αν ασκείστε τακτικά, θα έχετε ένα σωρό άλλα οφέλη –από βελτιωμένο μυϊκό τόνο μέχρι πιο υγιή εμφάνιση στο δέρμα-, αλλά αν η απώλεια κιλών είναι ο βασικός στόχος σας, δεν βλέπετε τα υπόλοιπα οφέλη. Άλλη ένδειξη προόδου είναι η αυξημένη δύναμη και αντοχή – αδιαμφισβήτητα σημάδια ότι όντως έχετε αποτελέσματα.

Το μυστικό

Δικαιολογείστε ότι είστε πολύ κουρασμένοι; Η κόπωση είναι φαύλος κύκλος: είστε πολύ κουρασμένοι για να κάνετε γυμναστική, οπότε δεν κινείστε πολύ – κάτι που σας κάνει ακόμα πιο κουρασμένους. Επιπλέον, όταν δεν ασκείστε, χάνετε ένα σημαντικό όφελος: τη βελτίωση του ύπνου. Η κόπωση είναι ένδειξη ότι κάτι δεν πάει πολύ καλά, είτε πρόκειται για συναισθηματικό ζήτημα, είτε μια σωματική πάθηση, είτε για την ανικανότητα να διαχειριστείτε τη ζωή σας. Είναι πολύ πιθανό το ίδιο πράγμα που σας εμποδίζει να γυμναστείτε να είναι και αυτό που προκαλεί την κούρασή σας. Όμως η άσκηση μπορεί να σας δώσει την ώθηση που χρειάζεστε για να αντιμετωπίσετε τα ζητήματα που σας απασχολούν.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top