penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: 6 Tips που θα σε βοηθήσουν να ρυθμίσεις τις ορμόνες σου
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Έχεις παρατηρήσει φαντάζομαι πως υπάρχουν περίοδοι που  τα μαλλιά σου δεν στρώνουν με τίποτα  ή  το δέρμα σου είναι θαμπό  κι έχει περ...

Έχεις παρατηρήσει φαντάζομαι πως υπάρχουν περίοδοι που τα μαλλιά σου δεν στρώνουν με τίποτα ή το δέρμα σου είναι θαμπό κι έχει περισσότερη λιπαρότητα από άλλες μέρες ή, ακόμη χειρότερα, έχεις ένα τρελό πρήξιμο που δεν λέει να φύγει.
Είναι πολύ πιθανόν, μεταξύ άλλων, να ευθύνονται οι ορμόνες σου γι’ αυτά “δράματα” που περνάς. Σε πρώτο στάδιο, λοιπόν, μπορείς να τις ρυθμίσεις, ακολουθώντας αυτά τα μικρά tips:
1. Απόφυγε Ω6 λιπαρά οξέα: μείνε μακριά από φυστικέλαιο, έλαιο canola, σογιέλαιο, μαργαρίνη, λίπος ή άλλα χημικά επεξεργασμένα λιπαρά. Επίλεξε λαδάκια όπως coconut oil, κανονικό βούτυρο, ελαιόλαδο και Ω3 λιπαρά.
2. Μείωσε την καφεΐνη: η καφεΐνη μπορεί να τρελάνει το ενδοκρινικό σύστημα και κατ΄ επέκταση τις ορμόνες.
3. Απόφυγε τις τοξίνες: φυτοφάρμακα, πλαστικά, χημικά προϊόντα οικιακής χρήσης, μπορεί να περιέχουν χημικές ουσίες που διαταράσσουν τις ορμόνες.
4. Να κοιμάσαι αρκετά: αν δεν κοιμάσαι όσο χρειάζεται ή κοιμάσαι άτσαλες ώρες, οι ορμόνες τρελαίνονται.
5. Ελαφριά γυμναστική: αν ήδη υποφέρεις από ορμονικές διαταραχές, η έντονη άσκηση μπορεί να χειροτερέψει την κατάσταση. Επίλεξε περπάτημα ή κολύμβηση- είναι ιδανικά.
6. Φίξαρε τη λεπτίνη: η λεπτίνη είναι μια από τις κυριότερες ορμόνες. Αν είναι σωστά ρυθμισμένη, ενισχύει τη γονιμότητα, βοηθά στην απώλεια βάρους, βελτιώνει τον ύπνο και μειώνει τον κίνδυνο λοιμώξεων.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top