penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Τι πρέπει να κάνετε για να μην μυρίζει ο ιδρώτας σας…
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Η  εφίδρωση είναι ο τρόπος που έχει το σώμα μας να διατηρείται…δροσερό, όταν είτε η εξωτερική είτε η εσωτερική του θερμοκρασία ανεβαίν...

Η εφίδρωση είναι ο τρόπος που έχει το σώμα μας να διατηρείται…δροσερό, όταν είτε η εξωτερική είτε η εσωτερική του θερμοκρασία ανεβαίνει.
Είναι απόλυτα φυσιολογικό και υγιές να ιδρώνει κανείς, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες –δεν είναι, όμως, και ευχάριστο, ειδικά όταν ο ιδρώτας μυρίζει άσχημα. Γιατί μυρίζει άσχημα;
Γιατί έρχεται σε επαφή με βακτήρια που υπάρχουν στην επιδερμίδα, και ιδιαίτερα σε περιοχές με τριχοφυΐα, όπως οι μασχάλες. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε και να μειώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τη δυσοσμία στη συγκεκριμένη περιοχή.
Κάνετε καθημερινά μπάνιο
Ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και αν οι μασχάλες σας μυρίζουν δυσάρεστα, μπορείτε να κάνετε μπάνιο ακόμα και δύο φορές την ημέρα, μία το πρωί, πριν φύγετε από το σπίτι, και μία το απόγευμα, επιστρέφοντας.
Αποτριχώνετε τις μασχάλες σας
Οι τρίχες έχουν την ιδιότητα να αυξάνουν την θερμοκρασία της περιοχής, με αποτέλεσμα να ιδρώνετε περισσότερο, αλλά και να αναπτύσσονται περισσότερα βακτήρια στις μασχάλες. Φροντίστε, λοιπόν, είτε να τις ξυρίζετε τακτικά, είτε να χρησιμοποιείτε άλλες μεθόδους πιο μόνιμης αποτρίχωσης, για να μειώσετε τη δυσοσμία.
Βάζετε αποσμητικό πάντα μετά το ντους
Εξυπακούεται ότι πρέπει να βάζετε αποσμητικό καθημερινά, όμως για αποτελέσματα που διαρκούν περισσότερο, πρέπει να βάζετε αποσμητικό αμέσως μετά το ντους, αφού έτσι απορροφώνται αμέσως οι ουσίες του, αλλά και οι ενυδατικοί του παράγοντες. Οι ειδικοί συνιστούν το αποσμητικό να είναι σε μορφή σπρέι ή roll on. Δοκιμάστε και τους δύο τύπους και επιλέξτε αυτόν που σας ταιριάζει καλύτερα. Επίσης, αναζητήστε ένα αποσμητικό «φιλικό» προς το δέρμα που να μην προκαλεί ερεθισμό, ακόμα και μετά το ξύρισμα. Τέλος, αν ιδρώνετε υπερβολικά, προτιμήστε ένα «αντι-ιδρωτικό» αποσμητικό που να αναγράφει antitranspirant, το οποίο έχει την ιδιότητα να ελαττώνει την ποσότητα ιδρώτα που εκλύετε.
Διατηρήστε στεγνές τις μασχάλες σας
Τα βακτήρια δεν επιβιώνουν στις στεγνές περιοχές του δέρματος, οπότε όσο πιο στεγνές είναι οι μασχάλες σας τόσο λιγότερο θα μυρίζουν. Αυτό θα το καταφέρετε επιλέγοντας κοντομάνικα, αντί για αμάνικα, ρούχα, τα οποία θα απορροφούν τον ιδρώτα από τις μασχάλες. Μπορείτε, επίσης, να σκουπίζετε τις μασχάλες σας με λίγο χαρτί κατά την διάρκεια της ημέρας.
Επιλέγετε φυσικά υφάσματα που «αναπνέουν»
Μιλώντας για ρούχα, επιλέγετε μόνο βαμβακερά ή λινά ρούχα, καθώς είναι τα ιδανικά υφάσματα για το καλοκαίρι και ξεχάστε τα συνθετικά που ανεβάζουν τη θερμοκρασία του σώματος, προκαλούν μεγαλύτερη εφίδρωση και άρα περισσότερα βακτήρια και εντείνουν τη δυσοσμία!
Πλένετε τα ρούχα σας έπειτα από κάθε χρήση
Εξυπακούεται ότι ρούχα που έρχονται σε επαφή με σημεία που ιδρώνουν έντονα, πρέπει να πλένονται έπειτα από κάθε χρήση, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Προσέξτε την διατροφή σας
Γνωρίζετε ήδη πολύ καλά ότι καταναλώνοντας ορισμένες τροφές, όπως παστουρμά, μπορεί μερικές ώρες αργότερα να μυρίζετε δυσάρεστα. Αυτό δεν ισχύει μόνο με τον παστουρμά αλλά και με άλλα λιπαρά τρόφιμα, με κάποια έλαια, καθώς και με τροφές με έντονο άρωμα, όπως το σκόρδο και το κρεμμύδι, οι οποίες διαπερνούν τους πόρους του δέρματος, προκαλώντας δυσοσμία. Μια καλή ιδέα, λοιπόν, είναι να αποφύγετε τις τροφές αυτές, αν πρόκειται να συναναστραφείτε με κόσμο αφού τις καταναλώσετε. Αντίθετα, υπάρχουν τροφές που λέγεται ότι βελτιώνουν την φυσική οσμή του σώματος, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά (ειδικά το σπανάκι και το κάλε) και τα προϊόντα ολικής άλεσης.
Πίνετε πολύ νερό
Πίνοντας πολύ νερό βοηθάτε τον οργανισμό να «καθαρίζει» με φυσικό τρόπο, απομακρύνοντας έτσι ευκολότερα τα βακτήρια.
Χαλαρώστε
Σαν να μην έφτανε η υπερβολική ζέστη, πολλοί άνθρωποι ιδρώνουν πολύ εξαιτίας ψυχολογικών παραγόντων, και δη λόγω στρες. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, προσπαθήστε να ανακαλύψετε τεχνικές χαλάρωσης που θα σας βοηθήσουν να ηρεμείτε, πριν αρχίσετε να ιδρώνετε. Η yoga, ο διαλογισμός, ακόμα και το χαλαρό περπάτημα, μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν. Επιπλέον, αντιμετωπίστε τις αιτίες που σας στρεσάρουν, π.χ. αν ιδρώνετε τα πρωινά, επειδή καθυστερείτε να πάτε στην δουλειά, προσπαθήστε να ξυπνάτε νωρίτερα.
Απευθυνθείτε στον γιατρό σας
Σε κάθε περίπτωση, αν ιδρώνετε υπερβολικά, παραπάνω δηλαδή από τον μέσο άνθρωπο ή σε βαθμό ενοχλητικό, ασφαλές είναι να απευθυνθείτε στον γιατρό σας, καθώς μπορεί να πάσχετε από κάποιο πρόβλημα υγεία. Εφόσον συμβαίνει κάτι τέτοιο, ο γιατρός σας είναι ο κατάλληλος να σας συστήσει την σωστή φαρμακευτική θεραπεία.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top