penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: 6 fitness tips για να είσαι σε φόρμα την ημέρα του γάμου σου
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Σήμερα γάμος δεν γίνεται. Ευτυχώς, γιατί προλαβαίνεις να βρεις τη γραμμή σου (μη σου πούμε να κάνεις και γράμμωση). Ορίστε, λοιπόν μ...

Σήμερα γάμος δεν γίνεται. Ευτυχώς, γιατί προλαβαίνεις να βρεις τη γραμμή σου (μη σου πούμε να κάνεις και γράμμωση). Ορίστε, λοιπόν μερικοί καταπληκτικοί τρόποι όχι μόνο για να δεις γρήγορα αποτελέσματα, αλλά και να έχουν διάρκεια.

1. Βρες το στόχο που θέλεις να βάλεις αμέσως μόλις πεις το μεγάλο ναι

Ο στόχος σου πρέπει να έχει να κάνει με τη γραμμή που θέλεις να έχει το νυφικό σου, όπως επίσης και τα κιλά που θέλεις να χάσεις. Θα είναι μία δραματική αλλαγή ή μόνο δυο-τρία κιλά; Ίσως να είσαι ικανοποιημένη με τον αριθμό των κιλών σου και να θέλεις να είσαι σε φόρμα. Όταν αυτό που θέλεις είναι μία δραστική αλλαγή, πρέπει να το κάνεις με ασφάλεια, ώστε να έχει και αποτέλεσμα.Τσέκαρε τι επιφυλλάσει η κάθε διατροφή πριν την ακολουθήσεις.

2. Τσέκαρε τη διατροφή σου και κάνε τις απαραίτητες αλλαγές

Μόλις βρεις το workout που σου ταιριάζει, ήρθε η ώρα να τακτοποιήσεις και τη διατροφή σου. Τι τρως τώρα τελευταία και πόσο; Καταναλώνεις πολλούς υδατάνθρακες; Μήπως πρέπει να αυξήσει τα φρούτα και τα λαχανικά και να κόψεις τις αμαρτωλές λιχουδιές; Αν κάνεις ένα πλάνο τότε θα μπεις και στο σωστό δρόμο ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

3. Μείνε στο πρόγραμμα σου όσο το δυνατό περισσότερο μπορείς

Χρειάζεται οργάνωση, ώστε να μην χρειαστεί ποτέ να ακυρώσεις κάποιο workout σου ή να κάνεις κάποια παρασπονδία διατροφική. Λόγω του προγράμματός σου, για να είναι όλα οκ την ημέρα του γάμου θα βρίσκεσαι σε μία συνεχόμενη κίνηση, οπότε κάνε το πρόγραμμά σου.

4. Το μυστικό βρίσκεται στο training με λιγα βάρη, στο χορό και στην ενδυνάμωση του κορμού

Ένα δυναμικό πρόγραμμα θα σου δώσει αυτό που θες. Λιγότερα κιλά.

5. Συνέχισε και μετά το γάμο

Ο καλύτερος τρόπος να παραμείνεις σε φόρμα, είναι και να παραμείνεις πιστή στο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης που έχεις διαλέξει. Αν δεις ότι το έχεις παρακάνει, μπορείς να μειώσεις τα workouts σου κατά ένα.

6. Δες τη γυμναστική ως αγχολυτικό

Κλείσε το τηλέφωνό σου, άσε τα social media και απλά άσε το μυαλό να χαθεί στη μουσική και στη γυμναστική. Αυτή είναι η δική σου ώρα. Δωσ' της να καταλάβει και γίνε η νύφη που θέλεις.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top