penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Τα οφέλη της ελληνικής διατροφής
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Στην αρχαία Ελλάδα, η λέξη «δίαιτα» είχε σχέση με την καλή υγεία και το καλό φαγητό, όχι συγκεκριμένα με την απώλεια βάρους. Η μεσογε...


Στην αρχαία Ελλάδα, η λέξη «δίαιτα» είχε σχέση με την καλή υγεία και το καλό φαγητό, όχι συγκεκριμένα με την απώλεια βάρους. Η μεσογειακή δίαιτα συνεχίζει να έλκει την προσοχή, λόγω της αποδεδειγμένης ιστορικά καλής υγείας και μακροζωίας που προσφέρει. Στόχος της δίαιτας είναι «Η τροφή σου να είναι το φάρμακό σου και το φάρμακό σου να είναι η τροφή σου», όπως το έθετε ο Ιπποκράτης.
Τα οφέλη της ελληνικής διατροφής ποικίλουν, αν ακολουθηθούν σωστά, οι παρακάτω απλές οδηγίες..
1. Μαγειρέψτε με αγνά υλικά!
Συγκεκριμένα, τα πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα που είναι απαλλαγμένα από χημικές ουσίες, φυτοφάρμακα είναι κατάλληλα για τη μεσογειακή κουζίνα. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και επιλέξτε, έχοντα κατά νου την ποιότητα έναντι της ποσότητας!
Αποφύγετε «χαμηλά λιπαρά», «light» και άλλα παρόμοια τρόφιμα, διότι αυτά συνήθως είναι φορτωμένα με ζάχαρη και χημικά.
2. Πείτε ναι στα προβιοτικά!
Καταναλώστε τρόφιμα με προβιοτικά, όπως το ελληνικό γιαούρτι και τα λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση για να εξασφαλίσουν την καλή υγεία του εντέρου.
3. Τρώτε τρόφιμα διαφόρων αποχρώσεων!
Η κατανάλωση λαχανικών βοηθάει στην καλύτερη διαύγεια του πνεύματος, δίνει ενέργεια στο σώμα και απαλλάσσει τον οργανισμό από τοξίνες. Αυτοί είναι και οι βασικότεροι λόγοι, για τους οποίους πολλοί αρχαίοι φιλόσοφοι και θεραπευτές ήταν χορτοφάγοι.
Να τρώτε πολλά φρέσκα λαχανικά, φρούτα, βότανα και μπαχαρικά, όσπρια, φιλτραρισμένο νερό, ξηρούς καρπούς και σπόρους, και να προτιμάτε τσάι από βότανα. Μειώστε όσο γίνεται τις ζωικές πρωτεΐνες, τη ζάχαρη, τον καφέ, το αλκοόλ και το άσπρο αλεύρι.
4. Τα πάντα με μέτρο, αρμονία και απλότητα.
Πολλές φορές συνδυάζοντας τα συστατικά ή βάζοντας καρυκεύματα σε ένα πιάτο, συμβαίνει ένα συστατικό να εξουδετερώσει κάποιο άλλο. Ο συνδυασμός θα πρέπει να γίνεται με προσοχή και με μέτρο, δίνοντας πάντα ισορροπία στη γεύση και τα θρεπτικά συστατικά. Ο Πλάτωνας πίστευε ότι τα τρόφιμα θα πρέπει να έχουν απλές γεύσεις και έγραφε ότι «ακόμα και τα γλυκά θα πρέπει να ξεχωρίζουν για την απλότητά τους».
5. «Γνώθι σαυτόν» και αγάπη για τον εαυτό σας.
Χρειάζεται μια προσπάθεια από την πλευρά για να κατανοείτε τι θέλει το σώμα σας. Ο ίδιος ο οργανισμός είναι σε θέση να σας καθοδηγήσει καλύτερα ως προς το «τι» και το «πότε» πρέπει να τρώτε.
Δείχνοντας σεβασμό και αγάπη στον εαυτό σας, θα προσέξετε σίγουρα το φαγητό και τις μερίδες σας.
Δείτε περισσότερα άρθρα για τη >>Διατροφή
Πηγή

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top