penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Εύκολες ασκήσεις για γυμναστική στο νερό με φανταστικά αποτελέσματα
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Αυτό το καλοκαίρι, όσες εκπλήξεις κι αν μας επιφύλασσε, σίγουρα για λίγες μέρες θα βρεθούμε κοντά στη θάλασσα. Και μπορεί το καλοκαί...


Αυτό το καλοκαίρι, όσες εκπλήξεις κι αν μας επιφύλασσε, σίγουρα για λίγες μέρες θα βρεθούμε κοντά στη θάλασσα. Και μπορεί το καλοκαίρι να έχουμε ανάγκη για χαλάρωση, όμως ποιος είπε ότι δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε τονώνοντας το σώμα μας, με εύκολες ασκήσεις μέσα στο νερό που δεν προκαλούν τραυματισμούς, τονώνουν την καρδιά, τον μεταβολισμό και με τις εναλλαγές στον ρυθμό πετυχαίνουμε και καύση πολλών θερμίδων; Μάλλον δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο, αλλά αμέσως να δούμε το πρόγραμμα με τις ασκήσεις για όλες και για όλους, μέσα στο νερό!


1. Τρέ­ξι­μο μέσα στο νερό
Μπεί­τε μέσα στο νερό (στη θά­λασ­σα, την πι­σί­να) μέχρι λίγο κάτω από τα γό­να­τα κι αρ­χί­στε να τρέ­χε­τε με αρ­κε­τή δύ­να­μη (όχι το 100% της δύ­να­μής σας, αλλά λίγο λι­γό­τε­ρο) για 10 μέτρα. Στα­μα­τή­στε για 60 δευ­τε­ρό­λε­πτα κι επα­να­λά­βε­τε για 4 φορές.
2. Κο­λυ­μπή­στε ελεύ­θε­ρο
Κο­λυ­μπή­στε σε ελεύ­θε­ρο στυλ με τα χέρια σας σε μπου­νιές για πε­ρί­που 10 μέτρα, στα­μα­τή­στε για ένα λεπτό κι επα­να­λά­βε­τε για 6 φορές.
3. Πη­δήξ­τε
Μπεί­τε στο νερό μέχρι τη μέση και τα πόδια σας πα­ράλ­λη­λα το ένα στο άλλο. Αρ­χί­στε να πη­δά­τε ψηλά στο ένα πόδι, κάντε διά­λειμ­μα λίγων δευ­τε­ρο­λέ­πτων και συ­νε­χί­στε στο άλλο. Επα­να­λά­βε­τε την άσκη­ση μέσα στο νερό 10 φορές για κάθε πόδι.
4. Το­νώ­στε τα πόδια σας
Πάρτε μια σα­νί­δα, ένα βα­ρε­λά­κι (ει­δι­κό στα είδη κο­λύμ­βη­σης) ή μια μπάλα, πιά­στε την με τα δυο σας χέρια που το ένα θα ακου­μπά στο άλλο κι αρ­χί­στε να κο­λυ­μπά­τε με έντα­ση χτυ­πώ­ντας τα πόδια σας που πρέ­πει να είναι τε­ντω­μέ­να. Κάντε το για 20 δευ­τε­ρό­λε­πτα, ξε­κου­ρα­στεί­τε για 10 δευ­τε­ρό­λε­πτα και επα­να­λά­βε­τε για 10 φορές.
5. Προ­σπα­θή­στε να μην… βυ­θι­στεί­τε
Μπεί­τε βαθιά στο νερό σε ση­μείο που να μην πα­τούν τα πόδια σας. Μεί­νε­τε σε όρθια θέση, με τε­ντω­μέ­να χέρια και πόδια, προ­σπα­θώ­ντας να κρα­τή­σε­τε όσο μπο­ρεί­τε τους ώμους σας ή και πε­ρισ­σό­τε­ρο, έξω από το νερό. Μεί­νε­τε σ΄αυτή τη θέση σφίγ­γο­ντας το σώμα σας για πε­ρί­που ένα λεπτό, χα­λα­ρώ­στε για λίγα δευ­τε­ρό­λε­πτα  κι επα­να­λά­βε­τε για 5 φορές.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top