penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Τροφές για λαμπερά μαλλιά γεμάτα υγεία και δύναμη!
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Κάποιες τροφές είναι πολύ ωφέλιμες για τα μαλλιά.Σήμερα θα μάθετε κάποιες από αυτές τις τροφές για να αποκτήσετε λαμπερά μαλλιά γεμάτα...

Κάποιες τροφές είναι πολύ ωφέλιμες για τα μαλλιά.Σήμερα θα μάθετε κάποιες από αυτές τις τροφές για να αποκτήσετε λαμπερά μαλλιά γεμάτα υγεία και δύναμη!

Καρότα. Είναι η καλύτερη πηγή βιταμίνης Α η οποία βοηθά στην καλή υγεία του δέρματος του κεφαλιού.


Σολωμός. Είναι ότι καλύτερο για τα μαλλιά καθώς περιέχει Ω3 λιπαρά οξέα που κάνουν καλό στο δέρμα του κεφαλιού. Είναι επίσης πλούσιος σε πρωτεΐνες (επίσης βασικές για την υγεία των μαλλιών) και σίδηρο.

Αυγά. Εκτός από πρωτεΐνη, παρέχουν στον οργανισμό βιοτίνη και βιταμίνη Β12 που είναι απαραίτητες για την καλή υγεία των μαλλιών.

Σπανάκι και Μπρόκολο. Πλούσια σε βιταμίνες Α και C που βοηθούν στην έκκριση σμήγματος δηλαδή του φυσικού μαλακτικού των μαλλιών.

Σκούρα πράσινα λαχανικά. Είναι γεμάτα σίδηρο και ασβέστιο και συνεπώς απαραίτητα για τα μαλλιά.
Όσπρια. Είναι βασική πηγή πρωτεϊνών, σιδήρου, zinc και βιοτίνης. Πολλές φορές, η έλλειψη zinc από τον οργανισμό μπορεί να κάνει τα μαλλιά εύθραυστα και θαμπά.

Ξηροί καρποί. Πιο συγκεκριμένα: τα φιστίκια είναι πλούσια σε σελήνιο, ένα μεταλλικό στοιχείο βασικό για την υγεία του δέρματος του κεφαλιού. Τα φουντούκια σε Ω3 και τα κάσιους μαζί με τα αμύγδαλα τέλεια πηγή zinc.

Γαλακτοκομικά. Το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι είναι βασικές πηγές ασβεστίου που βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών, παλιών και νέων

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για τα >>Μαλλιά



About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top