penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Κουίζ:Ποιά είναι η καλύτερη δίαιτα για εσάς;
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Οι πιο δραστικές και γρήγορες δίαιτες αδυνατίσματος δεν είναι πάντα οι προτιμότερες ή οι πιο ισορροπημένες για το σώμα σας. Είναι σημαντ...


Οι πιο δραστικές και γρήγορες δίαιτες αδυνατίσματος δεν είναι πάντα οι προτιμότερες ή οι πιο ισορροπημένες για το σώμα σας. Είναι σημαντικό να καταστρώσετε ένα σοβαρό και ρεαλιστικό πρόγραμμα, και να προσπαθήσετε να προσαρμοστείτε όσο το δυνατόν περισσότερο στο πρόγραμμα που επιλέξατε. Αν καταβάλλετε κάθε δυνατή προσπάθεια, αλλά η δίαιτα δεν αποδίδει, ίσως δεν είναι η κατάλληλη για τον οργανισμό σας. Σε αυτή την περίπτωση, συμβουλευτείτε τον διαιτολόγο σας ή αναζητήστε κάποια άλλη δίαιτα.Σήμερα μαζί μας θα έχετε την ευκαιρία να κάνετε ένα διατροφικό κουίζ,με έντεκα ερωτήματα για να βρείτε ποια είναι η καλύτερη δίαιτα για εσάς γιατί ο καθένας μας πρέπει να βρει τη δίαιτα που του ταιριάζει.


Κουίζ:Ποιά είναι καλύτερη δίαιτα για εσάς;

1. Πόσο βάρος θέλετε να χάσετε;
Α 25 ή λιγότερο.
Β 26 έως 50 κιλά.
Γ Πάνω από 50 κιλά.

2. Πόσο εύκολα μπορείτε να χάσετε βάρος;
Α Αρκετά εύκολα αν κάνω σοβαρή προσπάθεια.
Β Είναι κάπως δύσκολο για μένα να χάσω εύκολα βάρος.
Γ Είναι πολύ δύσκολο για μένα να χάσω εύκολα βάρος.

3. Σου αρέσει η άσκηση;
A.Ναι πάρα πολύ για μένα είναι απόλαυση.
Β Είναι μια μικρή πρόκληση. Δεν με πειράζει, αλλά δεν μου είναι και πολύ ευχάριστο να ασκούμε.
Γ Δυσκολεύομαι λόγο βάρους ή δεν έχω χρόνο ή δεν μου αρέσει να ασκούμε.

4. Ποια είναι πάνω κάτω η ηλικία σας;
Α νεότερη από την ηλικία των 25.
Β 25 έως 45 ετών.
Γ ηλικίας άνω των 45.

5. Γιατί θέλετε να χάσετε βάρος;
Α Για να βελτιώσω την εμφάνιση και την αυτοεκτίμησή μου.
B.Για να αποκτήσω περισσότερη ενέργεια και να βελτιώσω την υγεία μου.
Γ Για να βελτιώσω αρκετά θέματα υγείας, όπως
διαβήτη, υψηλή πίεση,αρθρίτιδα.


6. Πόσο πολύ σας ενοχλεί το βάρος σας;
Α Αρκετά,αλλά δεν είναι ένα μείζον θέμα.
B. Πολύ!Δεν μου αρέσει το πώς φαίνομαι και το πως αισθάνομαι.
Γ είμαι απελπισμένος! Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα στη ζωή μου.

7. Πως τα πάτε με τα γλυκά ή τα αμυλούχα τρόφιμα όπως το ψωμί ή τα ζυμαρικά;
Α Τα απολαμβάνω, αλλά μπορώ επίσης και να τους αντισταθώ. Δεν είναι καθόλου δύσκολο για μένα.
Β Τα αγαπώ,κάποιες φορές μπορώ να αντισταθώ και κάποιες όχι.
Γ Έχω εθιστεί σε αυτά. Μόλις αρχίσω να τρώω, δεν μπορώ με τίποτα να σταματήσω.

8. Όταν κάνετε δίαιτα, πόση ευελιξία θέλετε στο πρόγραμμα διατροφής σας;
Α Πολλή. Κάποια δομή είναι χρήσιμη, αλλά μπορώ να χάσω βάρος αν έχω
ένα καλό πρόγραμμα διατροφής και πολλές εναλλακτικές.

Β Μέτρια. Προτιμώ να έχω ένα μενού και ειδικά σχεδιασμένο, αλλά θέλω επίσης μια ποικιλία επιλογής τροφίμων. Δεν θέλω ένα πρόγραμμα υπερβολικά περιοριστικό.
Γ Πολύ λίγο.Θέλω ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για μένα.

9. Πόσο πρόθυμοι είσαστε να κάνετε το μαγείρεμα για τα γεύματα του προγράμματος της διατροφής σας;
Α Μου αρέσει να μαγειρεύω. Μου αρέσει η προετοιμασία των γευμάτων και δεν με πειράζει να αφιερώνω χρόνο σε αυτό.
Β Είμαι πολύ απασχολημένη έχω περιορισμένο χρόνο και η μαγειρική δεν είναι σημαντική για μένα.
Γ Δεν έχω το χρόνο ή ενέργεια για το μαγείρεμα. Δεν μου αρέσει να μαγειρεύω.

10. Πόσο καιρό έχετε παραπανίσια κιλά; 
Α 2 χρόνια ή λιγότερο.
Β 2 έως 5 χρόνια.
Γ Πάνω από 5 χρόνια. (Ή όλη μου τη ζωή.)

11. Πόσες φορές έχετε προσπαθήσει να χάσετε βάρος στο παρελθόν;
A. Μία ή δύο φορές.
Β Αρκετές φορές.Με μέτρια επιτυχία, αλλά έχω την τάση να ξαναπαίρνω το βάρος που έχασα.
Γ Έχω δοκιμάσει τα πάντα, έχασα και ξαναπήρα το βάρος πολλές φορές.

Βαθμολογία:

Τι σημαίνουν οι απαντήσεις σας;

Αν έχετε περισσότερα Α
Σας ταιριάζει μια δίαιτα με ποικιλία τροφίμων,που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως

Αν έχετε περισσότερα Β
Σας ταιριάζει μια δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες

Αν έχετε περισσότερα Γ
Σας ταιριάζει μια δίαιτα με πρωτεΐνες με πολλά ροφήματα που θα αντικαταστήσουν πολλά από τα γεύματα και γενικά μια αυστηρή δίαιτα που πρέπει να την ακολουθείτε κατά γράμμα.

Tips:
-Η δίαιτα σας πρέπει να είναι γενικά ωφέλιμη τόσο για την υγεία (καρδιά, οστά, έντερο, καθώς και ψυχικό επίπεδο) όσο και για το βάρος σας.

-Θα πρέπει να παρέχει πολλές επιλογές για εύγευστο και υγιεινό φαγητό, να απαγορεύει λίγα φαγητά και να μην απαιτεί πολύ ακριβά ή εξεζητημένα τρόφιμα ή συμπληρώματα διατροφής.

-Στην πραγματικότητα, το κλειδί για την απώλεια βάρους και τη διατήρησή του είναι η ανάπτυξη ενός υγιεινού προγράμματος διατροφής για όλη μας τη ζωή.

Διαβάστε όλα τα άρθρα με>>Δίαιτες

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top