penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: 8 μυστικά για υγιή μαλλιά
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Ξηρότητα, θαμπάδα, ανυπότακτες τούφες που δεν στρώνουν με τίποτα και… «κάθε πρωί μαζί με εμένα ξυπνάει κι η ζούγκλα, δηλαδή τα μαλλιά μ...

Ξηρότητα, θαμπάδα, ανυπότακτες τούφες που δεν στρώνουν με τίποτα και… «κάθε πρωί μαζί με εμένα ξυπνάει κι η ζούγκλα, δηλαδή τα μαλλιά μου». Τι μπορείτε να κάνετε; Πολλοί είναι οι μύθοι που κυκλοφορούν, από το να λούζεστε με παγωμένο νερό μέχρι το να ξεβγάζεστε με ξύδι, και άλλες τόσες οι μισές αλήθειες όπως το να κουρεύεστε τακτικά (πόσο τακτικά είναι το «τακτικά»;) και να αποφεύγετε το υπερβολικό styling –αλλά η υπερβολή του ενός είναι η καθημερινότητα του άλλου. Ακολουθούν 8 πολύ συγκεκριμένα και πολύ «τσεκαρισμένα» μυστικά για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο… και τα μαλλιά σας υγιή.
Μην τα δένετε πολύ σφιχτά:
Οι αλογοουρές και τα κοτσιδάκια μπορεί να είναι βολικά και χαριτωμένα, αλλά τα πολύ σφιχτά δεσίματα ταλαιπωρούν τα μαλλιά, και μπορεί να προκαλέσουν τριχόπτωση. Προτιμήστε χτενίσματα όπως χαλαρές αλογοουρές ή κότσους, και λύστε οπωσδήποτε τα μαλλιά σας κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε. Επιλέξτε φαρδιά λαστιχάκια, χωρίς ραφές, που ταλαιπωρούν λιγότερο τα μαλλιά. Ακόμα καλύτερα, δοκιμάστε διαφορετικά δεσίματα (χαμηλά την μία μέρα, ψηλά την άλλη, στο πλάι την επόμενη) ώστε να μην «τραβάτε» κάθε φορά τις ίδιες τούφες.
Προστατέψτε τα μαλλιά σας από τον ήλιο:
Η ηλιακή ακτινοβολία δεν είναι επικίνδυνη μόνο για το δέρμα. Για την ακρίβεια, τα μαλλιά σας χρειάζονται περισσότερο την αντηλιακή προστασία, ακριβώς γιατί δεν σας δίνουν σημάδια όπως το κοκκίνισμα ή το ξεφλούδισμα όταν «υποφέρουν» από τις ηλιακές ακτίνες. Κι όμως, η ξηρότητα που παρατηρείτε περισσότερο το καλοκαίρι, αλλά και το ξεθώριασμα του χρώματος αν τα μαλλιά σας είναι βαμμένα, οφείλονται στην υπεριώδη ακτινοβολία. Καλό είναι, λοιπόν, να καλύπτετε τα μαλλιά σας με ένα καπέλο ή μαντήλι, όταν βρίσκεστε για πολλές ώρες στον ήλιο, και να τα ψεκάζετε με κάποιο ειδικό αντηλιακό σπρέι που τα προστατεύει από τις ακτίνες UVA και UVB ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Ελέγξτε τα συστατικά:
Πριν ρίξετε τα σαμπουάν, τα conditioner και τα λοιπά προϊόντα που χρησιμοποιείτε για τα μαλλιά σας στο καλαθάκι του σούπερ μάρκετ, ρίξτε μια ματιά στις ετικέτες τους: Αν περιέχουν περισσότερα από δύο χημικά απορρυπαντικά (ψάξτε για τις ενδείξεις lauryl sulfate, sodium laureth sulfate, και ammonium lauryl sulfate) προχωρήστε στην επόμενη επιλογή. Γενικώς, καλό είναι να προτιμάτε προϊόντα με οργανικά ή φυτικά συστατικά –ιδιαίτερα στην κατηγορία που δεν ξεβγάζεται, όπως οι αφροί, τα τζελ και τα λοιπά προϊόντα styling.
Μην το παρακάνετε με το styling:
Κατ’ αρχάς, όποτε έχετε τη δυνατότητα είναι (πολύ) προτιμότερο να αφήνετε τα μαλλιά σας να στεγνώνουν φυσικά, χωρίς πιστολάκι, το οποίο προκαλεί ξηρότητα, «σκληραίνει» την τρίχα και ευθύνεται περισσότερο για την απώλεια του χρώματος. Αν πιστεύετε ότι το χρειάζεστε οπωσδήποτε, επενδύστε σε ένα επαγγελματικό, με φυσούνα και επιλογή κρύου αέρα. Όσον αφορά το σίδερο, χρησιμοποιείστε το μόνο στη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία, και μόνο αφού τα μαλλιά σας έχουν στεγνώσει εντελώς.
Χτενιστείτε σωστά:
Το πρωινό βούρτσισμα βοηθά να απομακρυνθούν τα κατάλοιπα του χτεσινοβραδινού styling, καθώς και η σκόνη και τα νεκρά κύτταρα. Προτιμήστε βούρτσα με φυσική τρίχα, αντί για μεταλλική ή πλαστική, καθώς αυτή έχει λιγότερες πιθανότητες να ξεριζώσει τρίχες. Μην χρησιμοποιείτε, όμως, βούρτσα σε βρεγμένα ή νωπά μαλλιά –προτιμήστε μία χτένα με αραιά «δόντια» για να τα ξεμπερδέψετε.
Μην το παρακάνετε ούτε με τα λουσίματα:
Μέρα παρά μέρα είναι αρκετό, εκτός εάν τα μαλλιά σας είναι υπερβολικά λιπαρά. Το υπερβολικό λούσιμο μπορεί να προκαλέσει ξηρότητα, καθώς αφαιρεί τα φυσικά έλαια του τριχωτού της κεφαλής –ακριβώς όπως συμβαίνει με τα ρούχα, που ξεθωριάζουν από το υπερβολικό πλύσιμο. Σημειώστε, πάντως, ότι το λούσιμο με κρύο νερό είναι απλά μύθος: το χλιαρό νερό είναι μια χαρά για τα μαλλιά σας.
Κόβετε συχνά τις άκρες:
Πόσο συχνά; Περίπου κάθε δέκα εβδομάδες, για να ξεφορτωθείτε την ψαλίδα και να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή και δυνατά. Αν τα ταλαιπωρείτε καθημερινά με υπερβολικό styling (πιστολάκι, ίσιωμα με σίδερο, προϊόντα όπως αφροί και τζελ) πιθανότατα χρειάζεστε τακτικότερες επισκέψεις στο κομμωτήριο της γειτονιάς σε σχέση με όσους διατηρούν ένα φυσικό λουκ. Πώς θα καταλάβετε ότι έφτασε η στιγμή να κλείσετε ραντεβού; Εύκολο: ρίξτε μια ματιά στις άκρες των μαλλιών σας. Αν δεν είναι ομοιόμορφες, αλλά υπάρχουν τρίχες που ξεφεύγουν, έχετε ήδη αργήσει.
Αλλάξτε διατροφή:
Υιοθετήστε ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα, και προτιμήστε τροφές και φρούτα πλούσια σε βιταμίνη Ε και ω3 λιπαρά οξέα. Τροφές που κάνουν θαύματα για τα μαλλιά σας είναι, μεταξύ άλλων, ο σολομός, το αβοκάντο, τα καρύδια, τα στρείδια, τα αυγά, το σπανάκι, οι γλυκοπατάτες, οι φακές, το γιαούρτι και τα πουλερικά.
Πηγή:
Διαβάστε περισσότερα άρθρα για τα>>Μαλλιά

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top