penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Διατροφικές συμβουλές για εγκύους
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Τρώγοντας για δύο 'Όταν είστε έγκυος, θα πρέπει να τρώτε και για σας και για το μωρό. Οι έγκυοι χρειάζονται περισσότερες θερμίδες ...


Τρώγοντας για δύο 'Όταν είστε έγκυος, θα πρέπει να τρώτε και για σας και για το μωρό.
Οι έγκυοι χρειάζονται περισσότερες θερμίδες και θρεπτικές ουσίες για να μπορέσουν να καλύψουν και τις ανάγκες του εμβρύου. Για να το καταφέρει μια έγκυος θα πρέπει να καταναλώνει 200 επιπλέον θερμίδες την ημέρα κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο της κύησης. Αυτό σημαίνει μια αύξηση κατά 100% στις θερμίδες που συνήθιζε να καταναλώνει. Οι υγιείς έγκυοι χρειάζονται λίγες ή και καθόλου επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου της κύησης.


Βασικές θρεπτικές ουσίες

Η πρόσληψη ενός συμπληρώματος διατροφής με φολικό οξύ πριν από τη σύλληψη και για τους τρεις πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, θα μειώσει κατά 20% τους κινδύνους για ανωμαλίες στο νευρικό σωλήνα. Το φολικό οξύ θα συνδυαστεί επίσης με τη βιταμίνη Β 12 και θα συμβάλλει στο σχηματισμό υγιών ερυθροκυττάρων. Άλλη βασική ' θρεπτική ουσία είναι το σίδηρο.

Προβλήματα υγείας

Οι αλλαγές στο σώμα σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να οδηγήσουν σε προσωρινά προβλήματα υγείας. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται ο διαβήτης της κύησης, η δυσκοιλιότητα, οι καούρες και η δυσπεψία, καθώς και η ναυτία και ο εμετός. Στην περίπτωση του διαβήτη της κύησης, τα σωματικά κύτταρα έχουν πρόβλημα να απορροφήσουν τη γλυκόζη από το αίμα κατά τη διάρκεια της κύησης, λόγω της αντίστασης της ορμόνης ινσουλίνη. Οι εντερικοί μύες είναι πιο χαλαροί κατά τη διάρκεια της κύησης. Αυτό μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα λόγω της πιο αργής κίνησης της τροφής μέσα στο σώμα, αλλά και λόγω των αυξημένων ποσοτήτων νερού που απορροφούν τα έντερα από την τροφή. Η καούρα και η δυσπεψία παρατηρούνται όταν το περιεχόμενο του στομάχου κινείται προς τον οισοφάγο και προκαλεί δυσφορία στο στέρνο. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, οφείλεται συνήθως στη μετακίνηση των οργάνων μέσα στην κοιλιακή χώρα για να υπάρξει χώρος για το αναπτυσσόμενο έμβρυο. Η ναυτία και ο εμετός (πρωινή αδιαθεσία) οφείλονται στα αυξημένα επίπεδα της ανθρώπινης χοριακής γοναδοτροπίνης, που είναι η ορμόνη της εγκυμοσύνης. Τα επίπεδά της φτάνουν στο ανώτατο επίπεδό τους, τη δωδέκατη εβδομάδα της κύησης.



Αύξηση του βάρους

Αν δεν πάρετε αρκετό βάρος κατά την εγκυμοσύνη, υπάρχει ο κίνδυνος να γεννηθεί το μωρό πρόωρα ή να είναι ελλειποβαρές. Η υπερβολική αύξηση του βάρους θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο οσφυαλγίας ή κιρσών
• Αν το βάρος σας κινείται στο φάσμα του φυσιολογικού ή τον υγιούς πριν μείνετε έγκυος, το ιδανικό θα ήταν να πάρετε 11-16 κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
• Αν το βάρος σας είναι χαμηλότερο από το φυσιολογικό όταν μείνατε έγκυος, τότε θα πρέπει να πάρετε λίγο περισσότερο, δηλαδή 12,5-18 κιλά.
•Αν είστε υπέρβαρη στην αρχή της εγκυμοσύνης, η ιδανική αύξηση του βάρους θα ήταν 7-11,5 κιλά.
 
Αυξημένες ανάγκες κατά την εγκυμοσύνη
Διατροφικές συμβουλές για εγκύους.
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ο μεταβολικός ρυθμός της εγκύου μειώνεται και το σώμα αποκτά περισσότερη ενέργεια. Αυτό εξηγεί το λόγο που δεν αυξάνονται με τρόπο θεαματικό οι ανάγκες σε θερμίδες. Οι έγκυοι Θα πρέπει να παίρνουν αρκετά λιπαρά.
Υπάρχουν δύο λιπαρά οξέα το αραχιδονικό οξύ και το δοκοσαχεξανόίκό οξύ που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης του μωρού. Η καλύτερη πηγή αυτών των λιπαρών οξέων είναι τα ψάρια. Οι επιπλέον ανάγκες μπορούν να καλυφθούν μέσα από τη διατροφή ή με διατροφικά συμπληρώματα.

Τροφές απαραίτητες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Οι καλύτερες τροφές είναι αυτές που προσφέρουν βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, πρωτεΐνες και ενέργεια.

Πρωτεΐνες Κάθε μέρα Θα πρέπει να τρώτε δύο με τρεις μερίδες πρωτεϊνούχων τροφών, όπως άπαχο κόκκινο κρέας, στήθος κοτόπουλο, ψάρι, αβγά και όσπρια.

Ασβέστιο Η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ σημαντική για την πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Φολικό οξύ Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, απαιτούνται αυξημένες ποσότητες φολικού οξέος, που συναντάται στα πράσινα λαχανικά, τα όσπρια, στο συκώτι, στα πορτοκάλια και τα πουλερικά. Τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

Μικρά γεύματα Είναι πιο εύκολο να τρώτε μικρά γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες, που θα σας επιτρέψουν να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας.

Σίδηρο Τροφές πλούσιες σε σίδηρο, είναι το κόκκινο κρέας, τα όσπρια, οι σταφίδες, το σπανάκι, τα μαυρομάτικα φασόλια, τα αποξηραμένα φρούτα και τα πράσινα λαχανικά.

Ίνες Η αυξημένη πρόσληψη τροφών που είναι πλούσιες σε ίνες, όπως
λαχανικά και αναποφλοίωτοι σπόροι, προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα.


Υγρά Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό κάθε μέρα για να έχει ο οργανισμός σας τα απαραίτητα υγρά για την παραγωγή αίματος και την υποβοήθηση της πέψης.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα με>>Διατροφή

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top