penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Ασκηση μετα τα 50
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Για τις γυναίκες μετά τα 50 η άσκηση , ακόμα και σε μια μικρή ποσότητα μπορεί να έχει πολλά οφέλη την υγεία .Παραμείνετε ενεργοί ακόμα ...

Για τις γυναίκες μετά τα 50 η άσκηση, ακόμα και σε μια μικρή ποσότητα μπορεί να έχει πολλά οφέλη την υγεία.Παραμείνετε ενεργοί ακόμα και στην χρυσή δεκαετία των 50.Η άσκηση δεν κάνει καλό μόνο στο σώμα,μπορεί να ωφελήσει και τον εγκέφαλο σας.Έχει αποδειχθεί ότι η άσκηση μειώνει την κατάθλιψη το άγχος,ακόμα βοηθάει τη διατήρηση της γνωστικής λειτουργίας.Γιαυτό η άσκηση μετά τα 50 είναι ένα πολύ μεγάλο μυστικό ομορφιάς και νεότητας!!!Ακολουθείστε τις συμβουλές του beauty secrets και δεν θα χάσετε…..
Πέντε ή επτά χρόνια μετά την εμμηνόπαυση, η οστική πυκνότητα μπορεί να έχει μειωθεί μέχρι και κατά 20%. Ανάλογη μείωση έχει και η πυκνότητα των μυών, η οποία, σε συνδυασμό με ορμονικές αλλαγές, συντελεί στην αύξηση βάρους, κυρίως γύρω από την περιοχή τας μέσης. Επιπλέον, μετά την εμμηνόπαυση ο κίνδυνος καρδιακών και εγκεφαλικών επεισοδίων αυξάνεται. Η ενδυνάμωση των οστών και των μυών πρέπει να είναι μία από τις προτεραιότητές σας.

Μη σταματάτε την άσκηση μετά τα 50 

Σε έρευνα που διήρκησε 5 χρόνια, διαπιστώθηκε πως γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση οι οποίες έκαναν 50 αναπηδήσεις την ημέρα και ακολούθησαν ένα απλό πρόγραμμα γυμναστικής (που περιλάμβανε για παράδειγμα καθίσματα) είχαν πολλαπλά οφέλη: διατήρησαν ή και αύξησαν την οστική τους μάζα, γράμμωσαν τους μυς και βελτίωσαν την ισορροπία τους. Αντίθετα, όσες παρέκλιναν από το πρόγραμμα γυμναστικής είχαν μείωση τας οστικής τους πυκνότητας.

Εστιάστε στην επίπεδ
η κοιλιά
Σ' αυτή την ηλικία έχετε περισσότερες πιθανότατες να αποκτήσετε το αποκαλούμενο «σωσίβιο». Τα ροκανίσματα και άλλες ασκήσεις των κοιλιακών σφίγγουν τους μυς, χαρίζοντάς σας επίπεδη κοιλιά. Εναλλακτικά, μπορείτε να ακολουθήσετε την εξής άσκηση:
Καθίστε στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πόδια χαλαρά. Διατηρώντας τα χέρια τεντωμένα μπροστά και παράλληλα με το πάτωμα, «κυλήστε» προς τα κάτω (ένα σπόνδυλο τη φορά), μέχρι να ξαπλώσετε στο πάτωμα. Κατόπιν, «κυλήστε» το σώμα στο πλάι και σηκωθείτε.

Ασκηθείτε στο νερό

Αν πάσχετε από αρθρίτιδα ή άλλα προβλήματα στις αρθρώσεις, η κολύμβηση και η άσκηση στο νερό είναι εξαιρετικά καλές επιλογές αεροβικής γυμναστικής. Κι αυτό διότι το νερό «υποβαστάζει» το βάρος σας και προστατεύει τις αρθρώσεις από τραντάγματα.

Αυτές ήταν οι ασκήσεις για μετά τα 50 που πρέπει να εφαρμόσετε για να έχετε υγεία και ομορφιά!!!


Διαβάστε όλα τα άρθρα>>fitness

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top