penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Δίαιτα με πρωτεΐνες: ναι ή όχι;
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Ο χειμώνας σιγά σιγά τελειώνει, και πλησιάζει η άνοιξη όλες μας θέλουμε να ξεφορτωθούμε τα κιλά που κρύβαμε κάτω από τα ρούχα όλο το χε...


Ο χειμώνας σιγά σιγά τελειώνει, και πλησιάζει η άνοιξη όλες μας θέλουμε να ξεφορτωθούμε τα κιλά που κρύβαμε κάτω από τα ρούχα όλο το χειμώνα. Τελευταία, ο περιορισμός των υδατανθράκων έχει πάρει την πρώτη θέση στις προτιμήσεις αυτών που κάνουν δίαιτα και προτιμούν δίαιτα με πρωτεΐνες. Τι λέει όμως η επίσημη;
Γρήγορο αδυνάτισμα: Τα στοιχεία δείχνουν ότι περιορίζοντας τους υδατάνθρακες χάνουμε πιο γρήγορα κιλά. Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες:
1. Απώλεια υγρών.
2. "Όταν ο οργανισμός δεν λαμβάνει υδατάνθρακες από τη διατροφή του, αρχίζει να καίει γλυκογόνο (αποθηκευμένοι υδατάνθρακες στο σώμα). Το γλυκογόνο περιέχει μεγάλες ποσότητες νερού, με αποτέλεσμα να οδηγεί σε μεγαλύτερη παραγωγή υγρών και ούρηση. Επιπλέον, η πρωτεϊνική δίαιτα μειώνει την όρεξη. Αυτό συμβαίνει γιατί αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνες και λιπαρά, που προσφέρουν μεγαλύτερο κορεσμό. Ωστόσο, σε σχέση με μια άλλη δίαιτα, η απώλεια βάρους μετά από ένα χρόνο είναι η ίδια.
Κάνει κακό στην υγεία; Η πρωτεϊνική δίαιτα δεν φαίνεται να επηρεάζει αρνητικά τα λιπίδια του αίματος, αντίθετα έχει θετική δράση. Από την άλλη, περιορίζει την κατανάλωση τροφών που έχουν αντιοξειδωτική δράση και φυτικές ίνες, όπως φρούτα και δημητριακά.
Συμπέρασμα: Αν θέλετε να ακολουθήσετε μια τέτοια δίαιτα, συμπληρώστε τη με ελαιόλαδο, καθώς και δημητριακά και φρούτα ολικής άλεσης.
Για περισσότερες δίαιτες πατήστε εδώ>>

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top