penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Πόσες θερμίδες έχει το αγαπημένο σας παγωτό;
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Αποτελεί δροσερό πειρασμό τις καλοκαιρινές μέρες και είναι το πιο λαχταριστό γλύκισμα της εποχής! Διαλέξτε γεύση και απολαύστε το! Κ...
pagwto

Αποτελεί δροσερό πειρασμό τις καλοκαιρινές μέρες και είναι το πιο λαχταριστό γλύκισμα της εποχής! Διαλέξτε γεύση και απολαύστε το!

Κρέμα - Βανίλια

Κρέμα - Βανίλια: Φτιάχνεται από γάλα, κρέμα γάλακτος ζάχαρη, γλυκόζη και κρόκους αβγού.Είναι αρκετά χωνευτικά και καλή πηγή ασβεστίου, φωσφόρου και πρωτεϊνών.
Περιέχει 4-6% λιπαρά και 1 μπάλα έχει 150 Θερμίδες.

Σοκολάτα


Σοκολάτα:Φτιάχνεται από γάλα πλήρες,σοκολάτα κουβερτούρας,γάλακτος ή πικρή, κρέμα γάλακτος ζάχαρη, αβγά, βανίλια, γλυκόζη και «σάλτσα» σοκολάτας.
Περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες άλατα, ασβέστιο, βιταμίνες Α, Β και 7-13% λιπαρά. Μία μερίδα έχει 240 θερμίδες.

Παρφέ

Παρφέ: Φτιάχνεται από κρέμα γάλακτος, βούτυρο, ζάχαρη, γάλα, κρόκους αβγών, γλυκόζη, καραμελωμένο αμύγδαλο και γλυκό κυδώνι. Η γεύση του γίνεται καλύτερη τις επόμενες ημέρες από την παρασκευή του ενώ υπάρχουν διάφορες γεύσεις όπως καραμέλα, κρέμα, φράουλα, σοκολάτα και αμύγδαλο.
Περιέχει λιπαρά σε ποσοστό 25-30% ενώ έχει 325 Θερμίδες ανά 100 γρ.

Πεπόνι

Πεπόνι: Φτιάχνεται από γάλα, αβγά, ζάχαρη, πεπόνι και βανίλια. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, D και Κ, όπως επίσης σε ασβέστιο και φώσφορο.
Περιέχει 158 Θερμίδες ανά μερίδα, 9 γρ. πρωτεΐνης 4 γρ. λίπος και 19 γρ. υδατάνθρακες.

Φράουλα

Φράουλα: Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του είναι το γάλα, τα αβγά, η ζάχαρη, η βανίλια και οι φράουλες.
Περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες άλατα, ασβέστιο, φώσφορο, βιταμίνη Β1, Β2 και Β12. Μία μπάλα δίνει μόνο 100 θερμίδες.

Καϊμάκι

Καϊμάκι: Φτιάχνεται από γάλα, σαλέπι, ζάχαρη, κρέμα γάλακτος και βανίλια. Είναι αρκετά χωνευτικό και πλούσιο σε ασβέστιο, πρωτεΐνες φώσφορο, βιταμίνες και υδατάνθρακες.
Περιέχει265 Θερμίδες ανά 100 γρ.

Σορμπέ

Σορμπέ: Συνδυάζει τη γεύση της γρανίτας με τη δομή των παγωτών γάλακτος. Περιέχει νερό, ζάχαρη, γλυκόζη και φρούτα. Δεν περιέχει κρέμα γάλακτος ή
λιπαρό και μπορεί να αντικαταστήσει ένα φρούτο. Υπάρχει σορμπέ φράουλα, βατόμουρο, λεμόνι, πεπόνι, ροδάκινο και μάνγκο. Το σορμπέ μάνγκο αποτελεί πηγή βιταμινών Ε, C και σιδήρου.

Περιέχει 33 γρ. υδατάνθρακες ανά 100 γρ. και δίνει 100 Θερμίδες.
 
Γρανίτα

Γρανίτα: Περιέχει ελάχιστα λιπαρά, είναι πολύ δροσιστική και προσφέρει βιταμίνες. Υπάρχει γρανίτα φράουλα, λεμόνι, πορτοκάλι, καρπούζι και βατόμουρο.
'Ένα ποτήρι (110 γρ.) γρανίτα φράουλα περιέχει 180 θερμίδες, ενώ η γρανίτα λεμόνι περιέχει 160 θερμίδες ανά 110 γρ. (1 ποτήρι)

Δείτε όλα τα άρθρα για τις >>Θερμίδες και τη>> Διατροφή

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top