penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Βιταμίνες που δίνουν “τροφή” στο δέρμα
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Ξέρετε ότι υπάρχουν βιταμίνες που είναι “τροφή” για το δέρμα;Αν δεν το ξέρετε…μάθετε ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για το δέρμα ...


Βιταμίνες που δίνουν “τροφή” στο δέρμα
Ξέρετε ότι υπάρχουν βιταμίνες που είναι “τροφή” για το δέρμα;Αν δεν το ξέρετε…μάθετε ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για το δέρμα και οι καλύτεροι τρόποι για να πάρετε βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για ένα υγειές δέρμα.
Βιταμίνη Α

Συμβάλλει στην υγεία του. Βοηθάει την παραγωγή του κολλαγόνου και της ελαστίνης, που είναι απαραίτητα για να παραμένει η επιδερμίδα ελαστική και νεανική. Επίσης, τα καροτένια, τα οποία ανήκουν στην ομάδα της βιταμίνης Α, προστατεύουν από τις βλάβες που μπορεί να προκαλέσει η έκθεση στην ακτινοβολία UV.
Καταναλώνετε: αυγά συκώτι και γάλα. Μπορείτε επίσης, να προμηθευτείτε βιταμίνη Α από πηγές βήτα-καροτένιου, όπως το καρότο, η ντομάτα, το πεπόνι, η παπάγια, το μπρόκολο και το σπανάκι.
Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β
Όλες οι βιταμίνες που ανήκουν στο σύμπλεγμα αυτό είναι συστατικά ενζύμων τα οποία παίζουν 'σπουδαίο ρόλο στη σωστή )λειτουργία του δέρματος.
Καταναλώνετε: πουλερικά, κόκκινο κρέας, ψάρια, μπανάνες, τροφές ολικής άλεσης, προϊόντα που περιέχουν μαγιά. 
Βιταμίνη C

Πρόκειται για σημαντικό αντιοξειδωτικό, που συντελεί στη διατήρηση του κολλαγόνου και επιβραδύνει την εμφάνιση ρυτίδων και σημαδιών γήρανσης. Σε συνδυασμό με τη βιταμίνη Ε, προφυλάσσει από τη UV ακτινοβολία.
Καταναλώνετε:εσπεριδοειδή,ακτινίδια,φράουλες,ντομάτες και πιπεριές.
Βιταμίνη Ε

Επίσης σημαντική αντιοξειδωτική βιταμίνη, δρα κατά των ρυτίδων και υποστηρικτικά στην επούλωση ουλών.
Καταναλώνετε: σολομό, αμύγδαλα, πράσινα λαχανικά, σησαμέλαιο και κυρίως ελαιόλαδο.
Ψευδάργυρος

Συμμετέχει στη διατήρηση του κολλαγόνου και της ελαστίνης και ρυθμίζει τη λειτουργία των αδένων που σχετίζονται με την εμφάνιση της λιπαρότητας. Συνεπώς, Θεωρείται πως βοηθά στην αντιμετώπιση της ακμής.
Καταναλώνετε:θαλασσινά,γαλοπούλα,χοιρινό και μανιτάρια.
«Καλά» λιπαρά

Ενισχύουν την προστασία από τη UV ακτινοβολία. Τα Ω3 και Ω6 είναι απαραίτητα για την παραγωγή και την επαναδόμηση κυττάρων, τα οποία κρατούν το δέρμα νεανικό και σφριγηλό.
Καταναλώνετε:λιπαρά ψάρια(σολομός,σαρδέλα κ.λπ.), καρύδια, καλαμπόκι και φασόλια.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top