penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Συμβουλές για να βελτιώσετε την όραση σας!
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Τα μάτια μας είναι ένα πολύ ευαίσθητο αλλά και ίσος το πιο αναγκαία μέρος του σώματος μας. Είναι πολύ εύκολο να καταστραφεί ή να τεθεί σ...

Τα μάτια μας είναι ένα πολύ ευαίσθητο αλλά και ίσος το πιο αναγκαία μέρος του σώματος μας. Είναι πολύ εύκολο να καταστραφεί ή να τεθεί σε κίνδυνο η όρασή μας.Απλά να είμαστε απρόσεκτοι και να τα προσέχουμε ”σαν τα μάτια μας”  Σήμερα με την βοήθεια μου θα μάθετε πως μπορείτε να διατηρήσετε και να βελτιώσετε την όραση σας.
Κάντε ασκήσεις χαλάρωσης.
Τοποθετήστε τα χέρια σας μαζί παλάμη με παλάμη και τρίψτε τα μεταξύ τους για να δημιουργηθεί θερμότητα. Τοποθετήστε τα πάνω από τα μάτια σας και αφήστε τα μάτια σας να χαλαρώσουν. Φανταστείτε ένα ήσυχο μέρος.Αυτό μπορείτε να το κάνετε όποτε έχετε χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ειδικά όταν κάθεστε στον υπολογιστή.Ακόμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εναλλασσόμενα ζεστά και κρύα επιθέματα πάνω στα μάτια σας καθημερινά έτσι θα τα βοηθήσετε να χαλαρώσουν.
Διατηρήστε την υγρασία στα μάτια σας.
Διατηρώντας τη φυσική ισορροπία της υγρασίας στα μάτια σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τα κρατήσετε υγιή. Η ξηροφθαλμία μπορεί να δημιουργήσει φαγούρα,και κοκκίνισμα στα μάτια.Προσπαθήστε να τα ανοιγοκλείνετε συχνά, ακόμα και όταν είστε επικεντρωμένοι βλέποντας τηλεόραση ή  εργάζεστε στον υπολογιστή σας.
Μάτια κουρασμένα
Εστιάζουν σε ελαφρώς διαφορετικές κατευθύνσεις δημιουργώντας Θαμπές ή διπλές εικόνες. Πώς μπορείτε να τα κάνετε πιο ανθεκτικά; Γυμνάστε τα! Κρατήστε ένα μολύβι κατακόρυφα και εστιάστε στη μύτη του. Προσπαθήστε να διατηρήσετε το βλέμμα σας εστιασμένο στα γράμματα στο πλάι του μολυβιού τη στιγμή που πλησιάζετε το μολύβι αργά στα μάτια σας. Αυτή η άσκηση χρησιμοποιείται σε αυτούς που έχουν μυωπία.Κάντε 10 επαναλήψεις μία φορά την ημέρα για 2-3 εβδομάδες.
Ασκηθείτε
Το στρες και η κούραση μπορεί να διαταράξουν τη λειτουργία των μυών του ματιού, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να εστιάσετε κιλά. Τι να κάνετε: Εστιάστε σε ένα σημείο μεταξύ του δαχτύλου σας και του απέναντι τοίχου 5-10 φορές. Θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ελαστικότητα των μυϊκών ιστών που πλαισιώνουν τους φακούς και κοντρολάρουν το εύρος της εστίασης.Άλλη μία άσκηση: εστιάστε σε ένα σημείο μπροστά σας και, χωρίς να κουνήσετε το βλέμμα σας, προσπαθήστε να κοιτάξετε με την περιφερειακή σας όραση. 'Εστί μεγιστοποιείτε τις οπτικές πληροφορίες που μπορεί να δεχτεί ο εγκέφαλός σας.
Επιλέξτε σωστά τα γυαλιά ηλίου 
Ασφάλεια: Οι φακοί πρέπει να προσφέρουν 100% προστασία από τις ακτίνες UVΑ και UΥΒ και να έχουν άριστη απορροφητικότητα στις αντανακλάσεις.
Εφαρμογή: Τα γυαλιά που απέχουν από το μέτωπο σας 0,6 εκ. αφήνουν τα μάτια σας εκτεθειμένα σε 20% περισσότερη ηλιακή ακτινοβολία, συμφώνα με σύγχρονες μελέτες οπτικών. Επομένως, η καλή εφαρμογή είναι απαραίτητη.
Χρώμα: Τα χρώματα που παρέχουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στα μάτια υπό όλες τις κλιματολογικές συνθήκες είναι το χάλκινο και το σκούρο κόκκινο. Τα πιο ξεκούραστα είναι το 015 (πράσινο γκρι) και το φιμέ (σκούρο γκρι).
Υλικό του φακού: Είναι σημαντικό ο φακός να είναι ανθεκτικός στα χτυπήματα και τις γρατζουνιές. 'Οχετέ υπόψη σας ότι τα πολυανθρακικά υλικά υπερτερούν σε σχέση με τα πλαστικά. 'Όσον αφορά στο υλικό του σκελετού, αν διαλέξετε μεταλλικό προτιμήστε τιτάνιο, ενώ αν επιλέξετε κοκάλινο ζητήστε από τον οπτικό σας να σας ενημερώσει σχετικά με τα πλεονεκτήματα του optyl.
Ελπίζω να σας φανούν χρήσημα όλα αυτά!
Φιλικά Penny

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top