penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Νεανική επιδερμίδα με σωστές τροφές!
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Φίλες μου δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η διατροφής παίζει μεγάλο ρόλο στην υγεία του δέρματός.Εάν συνεχώς καταναλώνετε λιπαρά, ζάχαρη, ...
Neanikí̱-epidermída-me-so̱stés-trofés-penbeautysecrets.blogspot.gr
Φίλες μου δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η διατροφής παίζει μεγάλο ρόλο στην υγεία του δέρματός.Εάν συνεχώς καταναλώνετε λιπαρά, ζάχαρη, και επεξεργασμένα τρόφιμα, το δέρμα σας, κατά πάσα πιθανότητα,θα αποκτήσει θαμπή και ανομοιόμορφη υφή.Σήμερα με τη βοήθεια μου θα μάθετε ποιες τροφές θα πρέπει να προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφή για να αποκτήσετε ένα λαμπερό και υγειές δέρμα.  
Τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε Ω-3 λιπαρά οξέα
Σολομός:Ο σολομός  είναι μια πολύ ισχυρή πηγή από Ω-3 λιπαρά οξέα.Θεωρείται μία από τις πιο υγιεινές πηγές πρωτεΐνης και Ω-3 λιπαρών οξέων που κάνει το δέρμα να φαίνεται νεότερο και ταυτόχρονα ενισχύει τον εγκέφαλο καθώς γερνάμε.
Λιναρόσπορος: Οι σπόροι του λιναριού έχουν τις πιο μεγάλες ποσότητες Ω-3 λιπαρά οξέα από όλες τις πηγές φυτικής προέλευσης.Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα γιατί έχουν την ικανότητα να κρατάτε το δέρμα ενυδατωμένο,δημιουργούν ένα προστατευτικό φράγμα που συγκρατεί την υγρασία κλειδωμένη μέσα στην εσωτερική στιβάδα του δέρματος.
Αντιοξειδωτικές τροφές:
Φρούτα και μπαχαρικά:Αντιοξειδωτικές τροφές είναι τα Φρούτα και τα μπαχαρικά (κυρίως η κανέλα και το τζίντζερ),Τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για να διατηρηθεί νεανικό το δέρμα μας, δεδομένου ότι βοηθούν στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών, που οδηγεί τις λεπτές γραμμές, τις ρυτίδες,και την απώλεια σφριγηλότατης.
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α
Λαχανικά:Πλούσια σε βιταμίνη Α είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το λάχανο, το νεροκάρδαμο,το σέσκουλο και το σπανάκι.Έχει αποδειχθεί ότι η βιταμίνη Α βοήθα στην μείωση της λιπαρότητας του δέρματος η οποία προκαλεί την ακμή.
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C
Λεμόνι:Η πιο υψηλή σε περιεκτικότητα βιταμίνη C τροφή είναι το λεμόνι.Η βιταμίνη C βοηθάει το δέρμα στο να παράγει περισσότερο κολλαγόνο.Πίνετε νερό από την βρύση με λεμόνι κάθε  πρωί και θα βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποβάλλει τις τοξίνες, και το δέρμα σας να κρατηθεί ενυδατωμένο.
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β
Αχλάδι:Το αχλάδι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β,η κατανάλωση του βοηθάει στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών.Επίσης το σύμπλεγμα βιταμινών Β κρατάει υγιή τη ροή του αίματος,ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για νεανική επιδερμίδα.

Ελπίζω να σας φανούν χρήσημα όλα αυτά!
Φιλικά Penny
.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top