penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Κουρασμενα ποδια-Συμβουλες για να τα ξεκουρασετε
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Δύσκολη η ζωή για τα πόδια σας. Το καθημερινό περπάτημα και οι ατέλειωτες ώρες ορθοστασίας...

Δύσκολη η ζωή για τα πόδια σας. Το καθημερινό περπάτημα και οι ατέλειωτες ώρες ορθοστασίας τα κουράζουν και τα καταπονούν. Κι αν νομίζετε ότι ένα ζευγάρι ανατομικά παπούτσια αρκεί για να εξασφαλίσετε την υγεία και την καλή κατάσταση τους μάλλον έχει έρθει η ώρα να αναθεωρήσετε. Κι αυτό γιατί, ενώ βοηθούν αρκετά αλλά , δεν αρκούν.Ψάχνετε για λύσεις ανακούφισης; Δοκιμάστε τις παρακάτω προτάσεις τας φύσης.
Ποδόλου­τρο με βότανα
Θα χρειαστείτε
2 κ.σ. φρέσκο δε­ντρολίβανο,
2 κ.σ. φρέσκο θυμάρι,
4 σα­κουλάκια τσάι δυόσμου,
1 λεμόνι κομμέ­νο σε φέτες 
15 παγάκια.
Βάλτε το δε­ντρολίβανο και το θυμάρι σε ένα καθα­ρό καλσόν και δέστε την άκρη του. Προ­σθέστε σε 1,5 λίτρο ζεστό νερό τα βότα­να και το τσάι και αφήστε τα για 10 λε­πτά. Στη συνέχεια βγάλτε τα από το νε­ρό και προσθέστε λεμόνι. Μεταφέρετε το υγρό σε λεκάνη. Προσθέστε 3,5 λίτρα κρύο νερό και τα παγάκια Το ποδόλουτρο είναι έτοιμο όλα αυτά τα βότανα ενεργοποιούν την κυκλοφορία και ανακουφίζουν τα κουρασμένα πόδια.
Ποδόλου­τρο με χοντρό αλάτι
Βάλτε τα πόδια σας σε χλιαρό νερό με χοντρό αλάτι.Έτσι, ξεκουράζονται τα πόδια, ενώ ταυτόχρονα υποχωρεί το πρήξιμο από τους αστραγάλους.
Κομπρέσες
Για να μειώσετε τον πόνο στο πίσω μέρος του πέλματος και να περιορίσετε το πρήξιμο, τοποθετήστε κρύες κομπρέσες για 15-20 λεπτά, 3-4 φορές την ημέρα. Εναλλακτικά, βάλτε ε­πιθέματα πάγου στα πόδια. Τυ­λίξτε τον πάγο σε μια λεπτή πετσέτα και τοποθετήστε τον στην περιοχή για 10 λεπτά (3 φορές τη ημέρα).
Πίεση στα σημεία
Καθίστε άνετα και σταυρώστε το ένα πό­δι πάνω από το άλλο. Απλώστε στα χέ­ρια σας μια μικρή ποσότητα φυτικού ελαίου ή λαδιού για μασάζ. «Γλιστρήστε» την άκρα του αντίχειρα στη μέση του πέλματος, από το πίσω μέρος τας φτέρνας μέχρι την βάση των δαχτύλων. Κάντε μασάζ για περίπου 10 λεπτά. 'Έπειτα, ε­παναλάβετε την κίνηση προς τα δεξιά και τα αριστερά, καταλήγοντας και πάλι στα βάση των δαχτύλων. Τρίψτε μαλακά τα δάχτυλα κι έπειτα σφίξτε τα. Εφαρμό­στε την τεχνική για 3-4 λεπτά. Επαναλά­βετε στο άλλο πόδι.Αν ο πόνος εντοπίζεται στα δάχτυλα, πιέστε στο σημείο όπου πονάτε, στην πάνω πλευρά, στην εσοχή ανάμεσα στα δύο διπλανά δάχτυλα. Κρατήστε την πί­εση για ένα λεπτό. Επαναλάβετε για τα 4 μεσοδιαστήματα του κάθε ποδιού. Εφαρ­μόστε την τεχνική και στο άλλο πόδι.
 Κομπρέσες καρύδας
Αν ο πόνος συνοδεύεται από κάλο —συ­χνό «σύμπτωμα» των στενών παπου­τσιών καθώς και τας πολύωρης ορθο­στασίας φτιάξτε ένα κατάπλασμα από φλοιό καρύδας (θα το βρείτε στα κατα­στήματα υγιεινών τροφών) και τοποθε­τήστε το στον περιοχή. Εναλλακτικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το γαλακτώδη χυμό από το δέ­ντρο τας συκιάς ή να βράσετε και να πολτοποιήσετε φύλλα μολό­χας (από καταστήματα υγιεινών τροφών). Θα σας ανακουφίσουν από τον πόνο αμέσως.
Ποδόλουτρο μολόχας
Το συγκεκριμένο φυτό δρα ως φυσικό μαλακτικό, ενώ έχει και καταπραϋντικές ιδιότητες. Μαλακώνει τους κάλους των ποδιών και ανακουφίζει από τους πό­νους. Φτιάξτε το έγχυμα της (βράστε ένα κουταλάκι του γλυκού σε νερό) και κά­ντε ποδόλουτρο. Θα τη βρείτε στα μεγά­λα φαρμακεία.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top