penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Γρηγορο αδυνατισμα
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Χάστε 3 κιλά σε μία εβδομάδα Συμβουλές για να απαλλαγείτε γρήγορα και εύκολα από τα περιττά κιλά , χωρίς να καταφύγετε σε εξαντλητι...


Χάστε 3 κιλά σε μία εβδομάδα Συμβουλές για να απαλλαγείτε γρήγορα και εύκολα από τα περιττά κιλά, χωρίς να καταφύγετε σε εξαντλητικά προγράμματα. H απώλεια σημαντικού αριθμού κιλών είναι σίγουρα δύσκολη υπόθεση και απαιτεί μελετημένη αντιμετώπιση. 
Λαμβάνοντας υπόψη όσο μπορούμε περισσότερο τις καθημερινές ιδιαιτερότητες σας προτείνουμε το παρακάτω διαιτολόγιο με σχετική απώλεια 3 κιλών την πρώτη εβδομάδα. Σε περίπτωση δεύτερης εβδομάδας εφαρμογής η απώλεια θα είναι μικρότερη, περίπου2 κιλά.
Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο ρυθμός απώλειας βάρους είναι καθαρά προσωπικός, άρα είναι πολύ δύσκολο να προδιαγράψουμε την πορεία επιτυχίας μίας δίαιτας
Επιπλέον το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και μπορεί να τροποποιηθεί με άλλες τροφές ανάλογης κατηγορίας, δηλαδή μπριζόλα αντί για κοτόπουλο, γιαούρτι αντί για γάλα κ.τ.λ. όπως και τα γεύματα ανάλογα με τον τρόπο ζωής του καθενός. Αυτό που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας είναι ότι χρειάζεστε ποικιλία τροφών και όχι μόνο μία κατηγορία. H ποσοστιαία αναλογία θρεπτικών συστατικών: 50% υδατάνθρακες, δηλαδή 150 γραμμάρια, 20% πρωτεΐνες, δηλαδή 60 γραμμάρια και 30% λιπαρά, δηλαδή 40 γραμμάρια.

Κυριακή
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα κοτόπουλο σουβλάκι, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί μαύρο
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: 1 Γιαούρτι 2%, 1 φρούτο, Δημητριακά ολικής αλέσεως 2 κουτ. 
Δεύτερα
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα ψάρι, 1 φέτα ψωμί μαύρο, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: 1 μερίδα τυρί κίτρινο, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φρυγανιά σικάλεως
Τρίτη
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα μπιφτέκια, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί μαύρο
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: 1 μερίδα τόνο, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φρυγανιά σικάλεως
Τετάρτη
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα αρακάς λαδερός, 1 φέτα ψωμί μαύρο, Τυρί 1 μερίδα
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: 1 αβγό βραστό, 1 μερίδα τυρί κίτρινο, ελιές, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Πέμπτη
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα μπριζόλα, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί μαύρο
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: Σαλάτα χωριάτικη με λίγο λάδι (τυρί φέτα, ελιές)

Παρασκευή
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα κοτόπουλο, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φέτα ψωμί μαύρο
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: 1 αβγό βραστό, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 φρούτο
Σάββατο
πρωινό 1 ποτήρι γάλα 1.5% ή γιαούρτι 2%, 2 φρυγανιές, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Μεσημέρι: 1 μερίδα μπιφτέκια γαλοπούλας, 1 φέτα ψωμί μαύρο, Σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
απογευματινό 1 γιαούρτι 2% ή 1 φρούτο ή χυμός φρούτων ή 1 ποτήρι γάλα 1.5% λιπαρά, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη
Βράδυ: Πατατοσαλάτα με λίγο λάδι Τυρί 1 μερίδα, 1 φρυγανιά σικάλεως
Δείτε όλα τα άρθρα με τις>>Δίαιτες τη>> Διατροφή και τις>> Θερμίδες

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top