penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Μαθετε πως πρεπει να φροντιζετε τα μαλλια σας
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Για την τελειότερη φροντίδα των μαλλιών μας, χρειάζεται πρώτα να μάθουμε λίγα πράγματα γι αυτά. Η τρίχα αποτελεί­ται από 3 στρώματα. Το ...
Mathete-po̱s-prepei-na frontizete-ta-mallia-sas
Για την τελειότερη φροντίδα των μαλλιών μας, χρειάζεται πρώτα να μάθουμε λίγα πράγματα γι αυτά.
Η τρίχα αποτελεί­ται από 3 στρώματα. Το εσωτερικό που είναι μαλακό και σπογγώδες, το μεσαίο που αποτε­λείται από λεπτές μακριές κυψέλες και δίνει στα μαλλιά το περισσότερο χρώμα και την ελαστικό­τητα, και το εξωτερικό που καλύπτει τ' άλλα δύο και τα προστατεύει.
Οι άνθρωποι έχουν στο κεφάλι τους γύρω στις 100.000 τρίχες, από τις οποίες το φυσιολογικό είναι να πέφτουν 50-100 την ημέρα. Τα μαλλιά μακραίνουν γύρω στο ένα με τρία εκατοστά το μήνα αναλόγως.
Τα μαλλιά ανάλογα με τον τύπο τους Θέλουν και την κατάλληλη φροντίδα.
Για τα λιπαρά μαλλιά συνιστάται συχνό λούσιμο με μαλα­κό σαμπουάν, χωρίς έντονο μασάζ. Το ξέβγαλμα να γίνεται με κρύο νερό και καλύτερα Θα ήταν αν περίεχε και μια ποσότητα χυμού λεμονιού. Αν έχετε λιπαρά μαλλιά, περιορί­στε στη διατροφή σας τα ζωικά λίπη, τα τηγανιτά, τα αυγά, τους ξηρούς καρπούς και το αλκοόλ. Πίνετε πολύ νερό.
Για τα ξηρά μαλλιά πρέπει να χρησιμοποιείτε το κατάλλη­λο σαμπουάν. Να κάνετε μασάζ με ελαιόλαδο, αφήνοντάς το όλη τη νύχτα στα μαλλιά και το πρωί να λούζεστε κανονικά. Να τρώτε μαργαρίνη, τυριά, ωμά λαχανικά και φρούτα και βιταμίνη Ε. Να αποφεύγετε το αλκοόλ και τα μπαχαρικά.
Τα κανονικά μαλλιά δε Θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα, εκτός από λούσιμο και βούρτσισμα τακτικά για να δυναμώνει η λάμψη τους.
11
Λούσιμο: Λούζεστε όσο συχνά Θέλετε. Ο σωστός τρόπος λουσίματος είναι να βρέχετε τα μαλλιά με χλιαρό νερό και αφού ρίξετε σαμπουάν στις παλάμες των χεριών να το απλώ­νετε στα μαλλιά σας και να τα λούζετε, χωρίς όμως να ξύνεστε.
Κοντίσιονερ: Προστατεύει την τρίχα απ' την ξηρότητα και μαλακώνει τα μαλλιά. Το απλώνετε μετά το λούσιμο στα μαλλιά, περιμένετε 1-2 λεπτά, χτενίζεστε και ξεβγάζεστε. Να αποφεύγετε το κοντίσιονερ, αν έχετε λιπαρά μαλλιά.
Στέγνωμα: Καλύτερο είναι το φυσικό στέγνωμα χωρίς πιστολάκι, αφού σκουπίσετε τα μαλλιά με στεγνή πετσέτα. Αν, όμως, χρησιμοποιείτε πιστολάκι, κρατάτε το σε απόσταση απ' τα μαλλιά.
Βούρτσισμα: Το βούρτσισμα δίνει στα μαλλιά υγεία. Προ­σοχή όμως! Μη βουρτσίζεστε δυνατά γιατί η τρίχα σπάει. Να βουρτσίζεστε 100 φορές με καθαρή βούρτσα και μαλλιά στεγνά, από πίσω προς τα μπρός (με το κεφάλι σκυμμένο προς τα κάτω) και προπάντων απαλά!
ΟΙ ΒΑΦΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ
Υπάρχουν οι τεχνητές βαφές, αυτές που κάνετε στο κομμωτήριο ή τα χρωμοσαμπουάν, και οι φυσικές. Εμείς εδώ Θα μιλήσουμε για τις όχι και τόσο γνωστές φυσικές βαφές που είναι και οι πιο υγιεινές.
Χέννα: Φυτό της Β. Αφρικής και Μ. Ανατολής. Η σκόνη που γίνεται από τα φύλλα του φυτού χέννα δίνει στα μαλλιά φυσικό χρωματισμό, ξανοίγοντάς τα 2-3 τόνους απ' το φυσι­κό τους χρώμα. Να προσέχετε την ποιότητά της, γιατί πολλές φορές εδώ στην Ελλάδα νοθεύεται με οξυζενέ για πιο εντυ­πωσιακό αποτέλεσμα.
Χαμομήλι: Δίνει ξανθό χρώμα. Βράζετε τα άνθη σε νερό και μουσκεύετε τα μαλλιά. Το αποτέλεσμα είναι ανάλογο της συχνότητας με την οποία το χρησιμοποιείτε και της ποσότη­τας που χρησιμοποιείται κάθε φορά.
Χρυσάνθεμο: Πρόκειται για ένα είδος χρυσάνθεμου το marigold που δίνει ξανθοκόκκινες ανταύγειες και χρησιμοποι­είται σαν χαμομήλι.
Κρόκος: Βράζουμε τη ρίζα του κρόκου για 30 λεπτά. Μετά από πολλές χρήσεις δίνει λάμψη στα ξανθά μαλλιά. Φασκόμηλο: Δίνει καστανό χρώμα στα γκρίζα μαλλιά. Για πιο σκούρα απόχρωση, προσθέστε και λίγο τσάι.
Καρύδια: Για τα γκρίζα μαλλιά. Τα βράζετε ώρες και βρέχετε τα μαλλιά σας με το υγρό, το οποίο μπορεί να φυλαχτεί και να χρησιμοποιηθεί όποτε Θέλετε.
22
Η υγιεινή διατροφή χαρίζει όμορφα και υγιή μαλλιά. 
Από τα φρέσκα λαχανικά να τρώτε σπανάκι και μπρόκολο για βιταμίνη C και καρότα για βιταμίνη Α. Τρώτε πολλές σαλάτες με μαρούλι, ντομάτα, αντίδια για βιταμίνη Α, κάρδα­μο, σινάπι, σπανάκι για βιταμίνη Κ, ραδίκια, καρότα και αβο­κάντο για σίδηρο. Τρώτε άφθονα φρούτα, και πίνετε πολύ νερό, τουλάχιστον ένα λίτρο την ημέρα. Επίσης τρώτε μέλι.
Ακόμη, πολύ ωφέλιμη είναι η μαγιά της μπύρας (σε χάπια, σε υγρή μορφή η σόγια , τα αυγά, το γάλα και πολλά απ' τα όσπρια.
Προσέχετέ τα  μαλλιά σας  κι αυ­τά Θα σας το ανταποδώσουν με τη σειρά τους!























About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top