penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Αποκτηστε το σωμα των ονειρων σας χωρις πολυ κοπο
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Σπάνια συναντούμε μια γυναίκα  δεν εξαιρούνται ούτε τα τοπ μόντελ που να είναι εκατό τοις εκατό ευχαρι­στημένη με τον εαυτό της και το σώ...
Σπάνια συναντούμε μια γυναίκα  δεν εξαιρούνται ούτε τα τοπ μόντελ που να είναι εκατό τοις εκατό ευχαρι­στημένη με τον εαυτό της και το σώμα της. Κυμαινόμενες μεταξύ ανασφάλειας και απόγνωσης δίνουν ένα μοναχικό αγώνα ενάντια σε περιττά κιλά και εκα­τοστά. Περίπου 80 τοις εκατό των γυ­ναικών νιώθουν ότι έχουν πολλή κυττα­ρίτιδα. Κοιτάζοντας στον καθρέφτη βλέ­πουν κάθε υποτιθέμενη ατέλεια, κάθε φλεβίτσα και κάθε σημαδάκι, χωρίς να είναι πλέον σε θέση να δουν την πραγ­ματική ομορφιά, την ομορφιά που δε μετριέται με τη ζυγαριά και με τη μεζούρα. Την ομορφιά που έχει κάθε γυναίκα στη μοναδικότητά της, στις κινήσεις της και γενικά σε κάθε λεπτο­μέρεια. Χαρίστε λοιπόν στον εαυτό σας την φροντίδα που του αξίζει για να νιώθετε όμορφα.
Διατροφή με πρόγραμμα
Η θεμέλια βάση για όμορφο σώμα είναι μια διατροφή που του παρέχει όλες τις αναγκαίες ζωτικές ουσίες και η οποία έχει ευχάριστη γεύση. Αποφεύγετε τις ακραίες δίαιτες που έχουν αρνητικές συνέπειες στα νεύρα, την υγεία και τη σφριγηλότατα του συνδετικού ιστού. Προτιμήστε ένα πλούσιο διαιτολόγιο με πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά πλούσιους υδατάνθρακες όπως είναι σι πατάτες, το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, και γαλακτοκομικά προϊόντα με λίγα λιπαρά. Γιατί στο μεταξύ είναι γνω­στό ότι όταν προσέχει κανείς και τρώει λίγα λιπαρά, μπορεί να παίρνει περισσό­τερες θερμίδες χωρίς να βάζει βάρος. 'Ένας τρόπος να αδυνατίσετε σε μεγα­λύτερο μεν χρονικό διάστημα αλλά με σίγουρη την επιτυχία και χωρίς να πεινάσετε, είναι να τρώτε το πολύ τριάντα γραμμάρια λιπαρά την ημέρα. Εξήντα γραμμάρια λιπαρά μπορείτε να τρώτε για να διατηρήσετε το βάρος που έχετε Αν έχετε προβλήματα με κυτ­ταρίτιδα, μην πίνετε πολύ καφέ για να μην επιδεινώσετε την ήδη κακή κυκλο­φορία του αίματος στο συνδετικό ιστό. Μην νιώθετε τύψεις όταν τρώτε γλυκά, γιατί αν κατά τα άλλα τρέφεστε υγιεινά, μπορείτε κάπου κάπου να επιτρέπετε στον εαυτό σας μια γλυκιά απόλαυση, την οποία σας συνιστούμε να ευχαριστηθείτε με τη ψυχή σας, χωρίς να σκέφτε­στε ότι κάνατε αμαρτία.
Σπορ και φόρμα
Όποιος γνώρισε μια φορά τη χαρά των σπορ, δεν μπορεί να τα αφήσει. Όταν αθλείστε, έχετε έντονη συναίσθηση του σώματός σας, νιώθετε τη δύναμη και την κινητικότητά του. Αξίζει τον κόπο να δο­κιμάσετε διάφορα αθλήματα για να βρείτε αυτό που σας ευχαριστεί πραγματικά.Τα κλασικά αθλήματα για καλή φόρμα είναι το τζόκινγκ, η ποδηλασία και το κολύμπι, που χαρίζουν αντοχή και διε­γείρουν τον μεταβολισμό λίπους. Αν θέ­λετε να αποκτήσετε πιο σφικτό κορμί, χρειάζεται υπομονή. Καθημερινές ασκή­σεις γυμναστικής, π.χ. με εκτατήρα  φέρνουν ορατά αποτελέσμα­τα μετά από μόνο έξι με οκτώ βδομάδες.
2
Γυμνάζει τους γοφούς και τους μηρούς: Ενώ είστε ξαπλωμένη στο πά­τωμα με τα πόδια ψηλά, τα λυγίζετε και μετά τα τεντώνετε προς πάνω.
11
Για την κοιλιά: υπό την αρχική στάση, ξαπλώνετε τον κορμό σιγά σιγά στο πάτωμα και μετά ξανάρχεστε σιγά σιγά στην αρχική στάση.
22
Για τη μέση και τους μηρούς: ενώ στέκεστε όρθια,τραβάτε τον εκτατήρα προς την κοιλιά σας, προσέχοντας η πλάτη σας να είναι ίσια.
Για τις απαιτητικές, τα μοντέρνα γυμναστήρια προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα ασκήσεων
penbeautysecrets.blogspot.gr
Οι μαγικές ιδιότητες του νερού Το καθημερινό δεκάλεπτο πρόγραμμα
για όμορφο αίσθημα στο σώμα και ένα σμιλεμένο κορμί είναι εύκολο, δεν κοστίζει πολύ και φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Και να πώς γίνεται: πρώτα κάνετε μασάζ με μακριές κινήσεις σ ολόκληρο το κορμί με ένα γάντι  ή μια βούρτσα σώματος. Αρχίζετε στο δεξί πόδι και συνεχίζετε, προσέχοντας οι κινήσεις σας να κατευθύνονται πάντα προς την καρδιά και όχι αντίθετα. Αν Θέλετε, μπορείτε επίσης να κάνετε έξτρα μασάζ στους μηρούς και τους γλουτούς με μικρές κυκλικές κινήσεις (μόνο αν δεν έχετε φλεβίτσες ή κιρσούς). 'Έτσι το δέρμα γίνεται απαλό και μεταξένιο, τα νεκρά κύτταρα απομακρύνονται και η κυκλοφορία του αίματος και ο μεταβολισμός διεγείρονται. Μετά κάνετε εναλλασσόμενα κρύα και ζεστά ντους -πάντα αρχίζετε με ζεστό. Αν δεν ανέχεστε καθόλου το κρύο νερό, κάνετε χλιαρό ντους και στο τέλος ρίχνετε στα γρήγορα κρύο νερό στους μηρούς και τους γλουτούς. Μετά στεγνώνετε το σώμα σας κάνοντας μασάζ με την πετσέτα και βάζετε ένα προϊόν φροντίδας, π.χ. την λοσιόν σώματος για σύσφιξη της επιδερμίδας
 
 
 
 
 
 
 
 




















About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top