penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Φυσικα φαρμακα για την Καταθλιψη
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
                                                                                              Πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στα φυτικά ή ...
                       
                                                                    
Πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στα φυτικά ή συνταγογραφημένα αντικαταθλιπτικά στο πρώτο ίχνος ακεφιάς. Αλλά τα αισθήματα είναι σημαντικά μηνύματα από το σώμα και το μυαλό μας. Προτού καταφύγετε σε φάρμακα, φυτικά ή άλλα, είναι ασυγκρίτως προτιμότερο να δώσετε σημασία στα σημάδια και να λάβετε τα ενδεδειγμένα μέτρα για να αποκαταστήσετε την ισορροπία στη ζωή σας.

Φυτικά βοηθήματα για την κατάθλιψη Αν δεν πάσχετε από παροδική κατάθλιψη, το βαλσαμόχορτο μπορεί να σας βοηθήσει. Κυκλοφορεί ευρέως σε μορφή κάψουλας. Πάρτε 300mg τρεις φορές τη μέρα, σε μορφή τυποποιημένου εκχυλίσματος που να περιέχει 0,3% υπερισίνη και 5% υπερφορίνη τις κύριες δραστικές ουσίες. Δώστε στο βότανο περιθώριο έξι βδομάδων για να αρχίσει να δρα. Προσοχή: Μην πάρετε βαλσαμόχορτο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης σε συνδυασμό με άλλα φάρμακα χωρίς να συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας.
Η αποξηραμένη λεβάντα χαλαρώνει και ηρεμεί

 Περιθάλψτε τον εαυτό σας με αρωματοθεραπεία Η περιποίηση του εαυτού μας είναι πάντοτε αναγκαία όταν νιώθουμε κακόκεφοι και χρειαζόμαστε μια κάποια ώθηση. "Ενα μπάνιο με αιθέρια έλαια λεβάντας και περγαμόντου χαλαρώνει το σώμα και το μυαλό και βελτιώνει τη διάθεση. Γεμίστε την μπανιέρα με ζεστό νερό και προσθέστε δέκα σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας και πέντε σταγόνες αιθέριο έλαιο περγαμόντου. Μουλιάστε για τουλάχιστον 20 λεπτά.

Περπατήστε για να διώξτε την κατάθλιψη Ενας περίπατος 45 λεπτών με ταχύ βήμα δίνει ερέθισμα στο σώμα σας να παράγει ενδορφίνες, φυσικές χημικές ενώσεις που βελτιώνουν τη διάθεση Δοκιμάστε το την επόμενη φορά που είστε άκεφοι και εφαρμόστε προληπτικά μέτρα προστασίας της νοητικής υγείας  κάνοντας έναν περίπατο κάθε μέρα.
Κρατήστε ημερολόγιο Η σύνταξη ημερολογίου βοηθά στην κατανόηση των αισθημάτων σας. Καθίστε και γράψτε για 20 λεπτά κάθε μέρα.Μην σας απασχολεί  η  γραμματική, η στίξη το αν τα όσα γράφετε είναι ενδιαφέρο ντα. Γράψτε απλώς ό,τι σας έρχεται στο μυαλό και μην αυτολογοκρίνεστε. Θα δείτε ότι η καταγραφή των σκέψεών στο χαρτί θα σας βοηθήσει να ξεδιαλύ νετε οδυνηρά συναισθήματα, να ξεκαθα ρίσετε τις αποφάσεις σας και να βάλετε τη ζωή σας σε τάξη.                                                                                                                              

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top