penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Θρεπτικά συστατικά για όμορφο δέρμα
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
        Τα παρακάτω θρεπτικά συστατικά ειναι απαραίτητα για να έχετε υγιές δέρμα. Πολλά είναι αντιοξειδωτικά, τα οποία εξουδετερώνουν τις...
        Τα παρακάτω θρεπτικά συστατικά ειναι απαραίτητα για να έχετε υγιές δέρμα. Πολλά είναι αντιοξειδωτικά, τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν το δέρμα και προκαλούν πρόωρη γήρανση. Μην ξεχνάτε να πίνετε τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα,και φροντίστε να περιορίσετε την κατανάλωση αλκοόλ και καφείνης
     
Βιταμίνη Α
Η βιταμίνη Α βοηθά στην αναδόμηση των ιστών και μειώνει την υπερβολική παραγωγή σμήγματος (λιπαρότητα).
Η βήτα-καροτίνη, μια οργανική ένωση που βρίσκεται στο δέρμα και χρησιμοποιείται από το σώμα για την παραγωγή βιταμίνης Α,
είναι αντιοξειδωτική. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνηΑ και βήτα καροτίνη είναι τα φρούτα  και τα λαχανικά με κίτρινο και πορτοκαλί  χρώμα, καθώς και τα σκούρα πράσινα  όπως οι λαχάνίδες.
Συμπληρώνετε τη διατροφή σας με 4.000 IU (διεθνείς μονάδες) βιταμίνης Α ημερησίως.
Προσοχή: Αν είστε έγκυος ή
προσπαθείτε να συλλάβετε, μη λαμβάνετε
περισσότερα από 4.000 IU τηνημέρα. Οι
μεγαλύτερες δόσεις μπορεί να αυξήσουν
τον κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών                                                                                                                                      Βιταμίνη C
Το ισχυρό αυτό αντιοξειδωτικό και ενισχυτικό του ανοσοποιητικού συστήματος χρησιμοποιείται και για τηνπαραγωγή κολλαγόνου, συστατικού
του συνδετικού ιστού του σώματος. Τα εσπεριδοειίδή, οι κόκκινες και πράσινες πιπεριές και το μπρόκολο είναι πλούσια σε ,βιταμίνη C. Συμπληρώνετε τη διατροφή σας με μία ταμπλέτα250-500mg ημερησίως
Βιταμίνη Ε
Η βιταμίνη Ε αναζητά στο σώμα τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες. Αυξήστε την
πρόσληψη βιταμίνης Ε τρώγοντας ξηρούς καρπούς, σπόρους, αβοκάντο και
έξτρα παρθένο ελαιόλαδο κάθε μέρα.Είναι δύσκολο να προσλάβει κανείς     αρκετή ποσότητα από αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό χωρίς κάποιο συμπλήρωμα διατροφής, γι αυτό παίρνετε μία κάψουλα 400 IU ημερησίως                                                             Οι κόκκινες πιπεριές και το μπρόκολο περιέχουν βιταμίνη C
Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα
Αυτά τα «καλά» λιπαρά καταπολεμούν τους ερεθισμούς του δέρματος και αυξάνουν την αντοχή των ιστών του σώματος. Μπορείτε να βρείτε Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα σε ψάρια, όπως ο σολομός, ήστο λάδι από λιναρόσπορο. "Ενας εύκολος τρόπος να συμπληρώσετε τη διατροφή σας είναι να καταναλώνετε μία κουταλιά της σούπας λάδι λιναρόσπορου ημερησίως
  .

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top