penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Φυσικά φάρμακα για την Αϋπνία
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
                                                                             Πολλές περιπτώσεις αϋπνίας προκαλούνται από την ένταση, το άγ...
                                                                            Πολλές περιπτώσεις αϋπνίας προκαλούνται από την ένταση, το άγχος ή τα διεγερτικά σαν την καφεϊνη. Αποκλείστε τα διεγερτικά από τη διατροφή σας και δοκιμάστε τα φυσικά υπνωτικά που σας προτείνω.

Συμβουλές για ξεκούραστο ύπνοΜία-δύο ώρες πριν ξαπλώσετε, διαβάστε ένα ευχάριστο βιβλίο, κάντε ένα ζεστόμπάνιο ή ακούστε απαλή μουσική. Να ξαπλώνετε συγκεκριμένη ώρα κάθε βράδυ και να προσπαθείτε να το τηρείτε αυτό ακόμα και τα Σαββατοκύριακα ώστε το σώμα σας να συνηθίσει να κοιμάται τη συγκεκριμένη αυτή ώρα. Διασφαλίστε πως το υπνοδωμάτιό σας θα είναι όσο το δυνατόν πιο ήσυχο και απολύτως σκοτεινό. Επενδύστε σε στόρια κουρτίνες ή πατζούρια.
Καθαρόςαέρας Θα κοιμάστε πιο ήρεμα με άφθονο καθαρό αέρα. Αφήστε τα παράθυρά σας λίγο ανοιχτά, ακόμα και το χειμώνα.

Χαλαρώστεστο μπάνιο με άλας θειικού μαγνησίου                                                   Αν δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, δοκιμάστε να κάνετε ένα μπάνιο με άλας Θειικού μαγνησίου, αμέσως πριν ξαπλώσετε. Το άλας Θειικού μαγνησίου είναι εξαίρετο μυοχαλαρωτικό και ηρεμιστικό για το νευρικό σύστημα. Προσθέστε 250g άλας θειικού μαγνησίου στην μπανιέρα και γεμίστε τη με νερό που να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο στη θερμοικρασίατου σώματος. Για να μεγιστοποιήσετε τις ηρεμιστικές ιδιότητες, προσθέστε δέκα σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας.
Χαλαρώστε στην μπανιέρα για 20 λεπτά και ξαπλώστε αμέσως αφότου σκουπιστείτε για να αποφύγετε τα ερεθίσματα για το σώμα και το μυαλό σας.
Φυτικά ηρεμιστικά Η βαλεριάνα και ο λυκίσκος ηρεμούν το νευρικό σύστημα και καταπολεμούν την αϋπνία.Αναμείξτε 30ml εκχύλισμα βαλεριάνας και 15ml ειαύλισμα λυκίσκου σε ένα σκούρο γυάλινο μπουκάλι. Διαλύστε ένα κουτάλι του γλυκού από το μείγμα σε μικρή ποσότητα χλιαρού νερού και πιείτε το 30 λεπτά πριν ξαπλώσετε. Πιείτε άλλη μία δόση,αν είναι απαραίτητο. Προσοχή: Η βαλεριάνα μπορείνα προκαλέσει πονοκεφάλους και μυϊκούς σπασμούς. Μην υπερβαίνετε τη δοσολογία και μην παίρνετε βαλεριάνα για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Μην παίρνετε λυκίσκο αν πάσχε τε από κατάθλιψη.

Ρόφημαμε πασιφλόρα                                                                                                   Μεπασιφλόρα και χαμομήλι γίνεται ένα ελαφρύ ρόφημα για ήσυχο ύπνο. 250ml βραστό νερό Ι κουτάλι του γλυκού ξερή πασιφλόρα Ι κουτάλι του γλυκού ξερό χαμομήλι
Ρίξτε το νερό στα βότανα, σκεπάστε και αφήστε τα να μουλιάσουν για ΙΟ λεπτά. Σουρώστε το ρόφημα και πιείτε το 30 λεπτά πριν ξαπλώσετε.
Η πασιφλόραηρεμεί τη νευρική ένταση

                                                                                                                                             

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top