penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Αισθανεστε κουρασμενοι:Πως θα το αντιμετωπισετε:
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
                                                                              Κούραση. Εξάντληση. Έλλειψη ενέργειας... είναι ίσως το πι...
                 
                                                           
Κούραση. Εξάντληση. Έλλειψη ενέργειας... είναι ίσως το πιο συχνό παράπονο σύμπτωμα που αντιμετωπίζουμε όλοι τα τελευταία χρόνια. Τα πιθανά αίτια μπορεί να είναι πάρα πολλά. Στην πλειοψηφία όμως των περιπτώσεων, η κούραση σχετίζεται με τον πολύ απαιτητικό «τρόπο ζωής» του 21 ου αιώνα, με την συνεχή πίεση και τα άγχη που καθημερινά μας καταδιώκουν.

Η κούραση είναι λοιπόν το φυσικό αποτέλεσμα και η αντίδραση στην φυσική κόπωση του οργανισμού, στην ψυχολογική πίεση, στην έλλειψη ενδιαφέροντος ή στην έλλειψη επαρκούς ύπνου. Βέβαια, Θα μπορούσε να είναι και ένα συμπλήρωμα μιας πιο σοβαρής σωματικής ή ψυχολογικής πάθησης. Οφείλουμε να προσθέσουμε ότι ορισμένα φάρμακα σε μερικές περιπτώσεις μπορούν να προκαλέσουν αυτή την αίσθηση της κόπωσης ή να φέρουν ένα «βάρος στο κεφάλι», όπως περιγράφουν πολλές φορές οι ασθενείς. Αυτά είναι τα αντιισταμινικά με τα οποία αντιμετωπίζουμε τις διάφορες αλλεργίες, τα φάρμακα της πίεσης, τα υπνωτικά οι στεροειδείς ορμόνες. Η διαταραχή της φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού είναι αιτία συχνά για αυξημένη κόπωση, όπως για παράδειγμα: 
• Μια αλλεργία (γύρη) ή άσθμα 
• Αναιμία, στις γυναίκες συνήθως η έλλειψη σιδήρου 
• Επίμονοι πόνοι 
• Υπό- ή υπερθυρεοειδισμός 
• Διαταραχές ύπνου Μπορεί όμως η κόπωση να είναι αποτέλεσμα της ψυχικής κατάστασης του ατόμου. Σε πολλές περιπτώσεις ευθύνεται η έλλειψη ενδιαφέροντος στην καθημερινότητα, η υπερβολική πίεση και οι αδιέξοδες καταστάσεις της ζωής



ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ: 
• Καλός ύπνος σε ήσυχο περιβάλλον, από νωρίς το βράδυ, με διάρκεια 7-8 ώρες ημερησίως και πάντα σε καθημερινή βάση. 
• Σωστή διατροφή τρία γεύματα ισορροπημένα σε υδατάνθρακες, πρωτέϊνες και πλούσια σε λαχανικά και φρούτα για να σας δώσουν τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. 
• Επαρκή ποσότητα νερού πιείτε 2-3 λίτρα σωστά διαιρεμένα κατά την διάρκεια της ημέρας. 
• Ασκηθείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα. 
• Ανακαλύψτε τρόπους για να χαλαρώσετε αποτελεσματικά σωματικά και ψυχολογικά. 
• Προγραμματίστε το χρόνο σας αφιερώστε χρόνο στην δουλειά σας αλλά και στον εαυτό σας. 
• Αντιμετωπίστε το στρες στη ζωή σας πάρτε μερικές μέρες άδεια, αλλάξτε δουλειά, δώστε λύση στις προβληματικές διαπροσωπικές σας σχέσεις. 
• Πάρτε ένα συμπλήρωμα διατροφής μια πολυβιταμίνη πλούσια σε σύμπλεγμα βιταμινών Β, ενισχύει τη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Ειδικά στις γυναίκες που συχνά υποφέρουν από έλλειψη σιδήρου, συνιστάται και η λήψη συμπληρώματος σιδήρου
• Φυσικά τονωτικά όπως το κορεάτικο ginseng που δρα κατά της κοπώσεως και της αδυναμίας και ενισχύει την αντοχή στο στρες. 0 σύμβουλος υγείας σας Θα σας υποδείξει το κατάλληλο.
• Αποφύγετε το αλκοόλ, τη νικοτίνη και φυσικά άλλες ουσίες που προκαλούν εξάρτηση. Σε περίπτωση που όλα τα παραπάνω δεν φανούν αρκετά, τότε καλό είναι να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας, για την διενέργεια κατάλληλων ιατρικών εξετάσεων που Θα είναι απαραίτητες.

Για περισσότερες συμβουλές πατήστε το παρακάτω link
ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ
 

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top