penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Τροφές που μας γερνάνε
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Ελέγξτε το πιάτο σας και κερδίστε τον χρόνο. «Είσαι ό,τι τρως». Μια φράση που συνοψίζει ακριβώς τον καταλυτικό δεσμό που έχει το φαγητό με...
Ελέγξτε το πιάτο σας και κερδίστε τον χρόνο.
«Είσαι ό,τι τρως». Μια φράση που συνοψίζει ακριβώς τον καταλυτικό δεσμό που έχει το φαγητό με την υγεία μας, εσωτερική κι εξωτερική. Πριν λοιπόν κοιτάξετε για άλλη μια φορά το πρόσωπο σας στον καθρέφτη, προσπαθώντας να βρείτε τους λόγους που δείχνει κουρασμένο, πρησμένο, αφυδατωμένο, θα ήταν προτιμότερο να κοιτάξετε το ψυγείο ή τα ντουλάπια της κουζίνας σας.
Η κατανάλωση συγκεκριμένων τροφικών ομάδων, κυρίως επεξεργασμένων τροφών και fast food, είναι η αιτία πίσω από την δημιουργία φλεγμονών, οι οποίες επιταχύνουν τη διαδικασία γήρανσης κάνοντας το δέρμα αλλά και το σώμα σας να δείχνει πιο ώριμο από την πραγματική ηλικία σας.
Αυτές είναι οι τροφές που επηρεάζουν το κολλαγόνο της επιδερμίδας, το καρδιοαγγειακό σύστημα αλλά και την ενέργειά σας:
Τηγανιτά/τσιπς: Αφήστε το τηγάνι και τη φριτέζα στην άκρη. Τροφές βαριές, γεμάτες με κορεσμένα λιπαρά γίνονται ο πιο εύκολος τρόπος για να «τραυματίσετε» τον οργανισμό σας και να τον οδηγήσετε στη δημιουργία φλεγμονών. Η ημερήσια κατανάλωση λιπαρών δεν πρέπει να ξεπερνά το 1% στη διατροφή σας.
Άσπρη ζάχαρη/γλυκά: Θυμηθείτε τη γλυκοζυλίωση που σας έχουμε αναλύσει παλιότερα. Η ζάχαρη δημιουργεί ένα στρώμα καραμέλας γύρω από τα κύτταρα σας και με αυτόν τον τρόπο σταματά την δημιουργία κολλαγόνου με αποτέλεσμα να αφυδατώνει και να γερνάει την επιδερμίδα, επιβαρύνοντας παράλληλα τα αγγεία στον οργανισμό σας.
Αλμυρές τροφές και επεξεργασμένα τρόφιμα: Το αγαπημένο σας πεπερόνι στην πίτσα, το μπέικον στα αβγά σας ή ένα χοτ ντογκ για την ώρα της λιγούρας, είναι μόνο κάποιες από τις τροφές που οδηγούν στη γήρανση. Γεμάτες με υπερβολικό αλάτι, ζάχαρη και επεξεργασμένα λιπαρά, μοιάζουν με χημικές ουσίες που έχουν αρχίσει να διαρρέουν στον οργανισμό και να τον δηλητηριάζουν. Επίσης εάν καταναλώνετε πολλές αλμυρές τροφές κυρίως νυχτερινές ώρες, θα πρέπει να αναμένετε η επιδερμίδα σας την επόμενη μέρα να είναι πρησμένη λόγω της κατακράτησης υγρών.
Λιπαρά κρέατα: Τα κρέας έχει την απαραίτητη πρωτεΐνη που χρειαζόμαστε, έχει όμως και άχρηστο λίπος που μπορεί να είναι σημαντικό για τη νοστιμιά του όταν το μαγειρεύουμε, καθόλου καλό όμως για να το καταναλώνουμε. Για άλλη μια φορά, το λίπος, είναι η αιτία φλεγμονών στον οργανισμό, ενώ δεν είναι καθόλου φιλικό προς τις αρτηρίες σας. Είναι σημαντικό να μη λαμβάνετε καθημερινά μέσα από τη διατροφή σας παραπάνω από 7% κορεσμένων λιπαρών.
Αλκοόλ: Με το δίκιο σας θα πείτε πως ο γιατρός συστήνει να πίνετε κόκκινο κρασί αφού κάνει καλό στην καρδιά. Ναι, αυτή η συμβουλή παραμένει ως έχει, και βέβαια μιλάει για 1 ποτήρι για τις γυναίκες και έως 2 ποτήρια κρασί την ημέρα για τον άντρα. Από τη στιγμή που αυτό το όριο ξεπεραστεί και υπάρχει μεγαλύτερη συχνότητα αλκοολούχων ποτών ανά ημέρα τότε θα πρέπει να αναμένετε ότι η διαδικασία γήρανσης θα επιταχυνθεί και μαζί να επιβαρυνθεί το συκώτι και να αυξηθεί ο κίνδυνος εμφάνισεις κάποιων μορφών καρκίνου. Παν μέτρον άριστον λοιπόν!

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top