penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: Ασκήσεις γιά όμορφη πλάτη
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
Είστε έτοιμες για το εξώπλατο φόρεμα; Ανησυχείτε για το πως δείχνει η αγύμναστη πλάτη σας και τα χέρια σας; Μια εύκολη και γρήγορη άσκηση...

Είστε έτοιμες για το εξώπλατο φόρεμα; Ανησυχείτε για το πως δείχνει η αγύμναστη πλάτη σας και τα χέρια σας; Μια εύκολη και γρήγορη άσκηση στο σπίτι μπορεί να σας βοηθήσει αν φανείτε συνεπής και την επαναλαμβάνετε σε καθημερινή βάση.Αποκτήστε όμορφη πλάτη... λίγα λεπτά αρκούν:

1. Στάση κόμπρα


(στόχος: κάτω μέρος της πλάτης)
Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια σας στο πλάι.
Σφίξτε τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ανασηκώστε το στήθος σας από το πάτωμα και σηκώστε τα χέρια πάνω και πίσω προς τα ισχία, εκ περιτροπής.
Σηκώστε τα πόδια περίπου 3 εκατοστά από το πάτωμα. Μετρήστε μέχρι το τρία αργά και επιστρέψτε στην αρχική θέση.
Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις.
2. Σήκωμα ώμων


(στόχος: πάνω μέρος της πλάτης)
Σταθείτε όρθια με τα χέρια στο πλάι και τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα.
Κρατήστε ένα βαράκι σε κάθε χέρι με τις παλάμες προς τα μέσα.
Κρατώντας τους κοιλιακούς σφιγμένους, σηκώνετε τους ώμους σας αργά επάνω προς τα αυτιά σας, κρατώντας τους αγκώνες τεντωμένους. Κρατήστε για 3 δεύτερα και χαλαρώστε.
Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις.
3. Καθιστή με μια ζώνη

Καθίστε σε μια καρέκλα και δέστε μια ζώνη γύρω από ένα σταθερό σημείο, όπως ένα πόμολο, στο ύψος του αγκώνα, 2 έως 3 μέτρα μπροστά από σας.
Κρατήστε το ένα άκρο της ζώνης σε κάθε χέρι, με τις παλάμες αντικριστά.
Λυγίστε τους αγκώνες και τραβήξτε το ζώνη προς τα πλευρά σας, πιέζοντας τους ώμους πίσω και μαζί. Κρατήστε για 3 δεύτερα.
Κάντε 8 έως 10 επαναλήψεις. 
Δείτε όλα τα άρθρα για το>> σώμα και>>fitness

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top