penny tsoytsoyklari penny tsoytsoyklari Author
Title: ΜΥΣΤΙΚΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ-Νεανικό ντεκολτέ
Author: penny tsoytsoyklari
Rating 5 of 5 Des:
                                                                                                                   Από τα πιο παραμελημένα σ...
                                                                                                                   Από τα πιο παραμελημένα σημεία του γυναικείου σώματος, ο λαιμός και το ντεκολτέ ζητούν επιτέλους την προσοχή σας. Οι πιο trendy προτάσεις της haute couture προτρέπουν άλλωστε σε σέξι αποκαλύψεις που δεν μπορείτε να αγνοήσετε με τίποτα. 






Ασχολούμαστε συστηματικά με την περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών μας και συνήθως ξεχνάμε τη γοητευτική όψη του λαιμού και το προκλητικό ντεκολτέ. Και τα δύο αυτά σημεία έχουν την τάση να εμφανίζουν γρηγορότερα τα σημάδια της γήρανσης, όσο και εάν αυτό σας φαίνεται παράξενο. Θυμηθείτε: Αυτά δεν είναι άλλωστε και τα σημεία που μαρτυρούν την ηλικία κάθε γυναίκας; Και είναι πολύ λογικό εάν σκεφτείτε ότι ο λαιμός μας βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση. Όσο για το ντεκολτέ, η συνεχής τριβή με τα υφάσματα των ρούχων και οι γνωστές εξωτερικές επιθέσεις από το περιβάλλον «πλήττουν» σημαντικά τη νεανικότητα της περιοχής. Οι κυριότερες δίοδοι για τα αιμοφόρα αγγεία, το κεντρικό νευρικό, το πεπτικό και το αναπνευστικό μας σύστημα δεν μπορούν παρά να δικαιούνται συστηματική φροντίδα και προστασία, ακριβώς όπως και η ευαίσθητη περιοχή των ματιών μας. Η σωστή φορά 
Εδώ τα πράγματα μπλέκονται λιγάκι καθώς οι ειδικοί δεν μπορούν να συμφωνήσουν για το ποια είναι η σωστή κατεύθυνση για την περιποίηση αυτών των περιοχών. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι κινήσεις πρέπει να είναι ανοδικές γιατί μ' αυτόν τον τρόπο καταπολεμείται η φυσική τάση γήρανσης του δέρματος. Κάποιοι άλλοι πάλι βεβαιώνουν ότι οι κινήσεις πρέπει να γίνονται προς τα κάτω μιας και το δέρμα υπακούει στους νόμους της βαρύτητας. Δεν χρειάζεται να μπερδευτείτε περισσότερο! Ακολουθήστε το ένστικτο σας, αρκεί να αποφεύγετε τις πολύ δυνατές και έντονες κινήσεις. Βοηθήστε στην απορρόφηση των προϊόντων εφαρμόζοντας ανάλαφρα χτυπηματάκια. Έτσι, δεν θα επιβαρύνετε και την επιδερμίδα σας με μερικές ακόμα άσκοπες κινήσεις. 
Ώρα για περιποίηση 
Συνήθως τα προϊόντα περιποίησης για τη φροντίδα των περιοχών του λαιμού και του ντεκολτέ περιέχουν εξειδικευμένες φόρμουλες που αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις ανάγκες τους. Σε μερικές περιπτώσεις βέβαια και οι προτάσεις περιποίησης του προσώπου εμπλουτίζονται με τα δραστικά συστατικά. Και στις δύο κατηγορίες τα συστατικά αυτά βοηθούν στην ενίσχυση της ελαστικότητας και της σταθερότητας της επιδερμίδας. Τονώνουν και ενισχύουν τη φυσική ανανέωση των κυττάρων προκαλώντας τελικά σύσφιγξη στην περιοχή. Η λεπτόρρευστη υφή τους επιτρέπει εύκολη και γρήγορη εφαρμογή καθώς απορροφούνται στη στιγμή και δεν αφήνουν ίχνη λιπαρότητας. Ξεκινώντας το πρόγραμμα περιποίησης ακριβώς γι' αυτές τις περιοχές, θυμηθείτε ότι πρέπει πάντα να προηγείται ένας καλός καθαρισμός και τόνωση. Επίσης, είναι σκόπιμο να προσφέρετε μία με δύο φορές την εβδομάδα και τα θετικά αποτελέσματα της απολέπισης με ένα απαλό προϊόν, το οποίο θα εφαρμόσετε αφού έχετε προηγουμένως και απαραιτήτως βρέξει την επιδερμίδα σας για να απομακρύνετε κάθε πιθανότητα ερεθισμού. Αλλά και όταν εφαρμόζετε μια μάσκα ενυδάτωσης ή τόνωσης στο πρόσωπο σας, είναι φυσικό να συνεχίζετε την εφαρμογή του προϊόντος τόσο στο λαιμό όσο και στην περιοχή του ντεκολτέ για να ευεργετηθούν με τη σειρά τους με τα θετικά αποτελέσματα. 
Ανανέωση στη στιγμή 
Η επιδερμίδα στο λαιμό και το ντεκολτέ θα γίνει αφάνταστα λεία εάν ενυδατώνεται σωστά. Μ' αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσει την ευλυγισία της, ενώ οι ρυτίδες θα μειωθούν σημαντικά. Με το μίνι πρόγραμμα περιποίησης που σας προτείνουμε παρακάτω θα βοηθήσετε ακόμα περισσότερο την τόνωση της περιοχής: 
1. Με ένα ζελ καθαρισμού και χλιαρό νερό πλύντε απαλά το λαιμό και το ντεκολτέ σας. Για μεγαλύτερη ευκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μαλακό, καθαρό βαμβακερό ύφασμα ή γάντι. 
2. Αφού σκουπιστείτε, περάστε με ένα βαμβάκι τονωτική λοσιόν φροντίζοντας οι κινήσεις να γίνονται ταμποναριστά. 
3. Βρέξτε μια πετσέτα μεσαίου μεγέθους με ζεστό νερό και στύψτε την καλά. Στη συνέχεια τυλίξτε τη γύρω από το λαιμό σας και απλώστε τη στο ντεκολτέ. Ξαπλώστε και χαλαρώστε για λίγα λεπτά. 
4. Αφού την αφαιρέσετε, απλώστε την ειδική κρέμα περιποίησης σε ένα παχύτερο στρώμα απ' ό,τι συνήθως. Επιτρέψτε της να δράσει γύρω στα 15-20 λεπτά και στη συνέχεια σκουπίστε το πλεόνασμα πολύ απαλά με ένα κομμάτι βαμβάκι. Χρυσοί κανόνες 


Φροντίστε να στέκεστε πάντα με το κεφάλι ψηλά και να διατηρείτε την πλάτη σας σε ευθεία γραμμή. Σκύβοντας δημιουργείτε χαλάρωση των μυών τοπικά. 
Αποκτήστε τη συνήθεια κατά τη διάρκεια του ύπνου να χρησιμοποιείτε μόνο ένα μαξιλάρι και όσο γίνεται πιο χαμηλό. Εάν μπορείτε χωρίς καθόλου μαξιλάρι, ακόμα καλύτερα. 9 Την ώρα που πίνετε τον καφέ σας κάθε πρωί, κάντε ένα απαλό μασάζ στις περιοχές με τις άκρες των δαχτύλων σας και ελαφρά χτυπηματάκια γύρω στα 3 με 5 λεπτά. 
Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μπορείτε να τονώσετε την περιοχή με μία μίνι άσκηση: Δεν έχετε παρά να προφέρετε έντονα το γαλλικό σύμφωνο Χ (ιξ). Εάν την κάνετε σωστά, θα νιώσετε ότι η επιδερμίδα σας στα αναφερόμενα σημεία «τραβάει» ελαφρά. 
Όσο γίνεται ο ήλιος πιο δυνατός, μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε απαραίτητα αντηλιακό προϊόν ακόμα και όταν βρίσκεστε μέσα στην πόλη. Το ότι ο ήλιος είναι υπεύθυνος για την πρόωρη γήρανση του δέρματος είναι γεγονός. 
Εάν τα κολιέ από οποιοδήποτε κράμα μετάλλου δημιουργούν σκούρα σημάδια ή αλλεργίες στο λαιμό σας, μην τα φορέσετε ποτέ ξανά - ειδικά μάλιστα τις ημέρες που υπάρχει αυξημένη υγρασία. 
Αποφεύγετε τη χρήση μέικ απ στο λαιμό και την περιοχή του ντεκολτέ. Εάν η χρωματική διαφορά από το πρόσωπο στο λαιμό είναι έντονη, προφανώς έχετε επιλέξει λάθος απόχρωση. 
Επενδύστε στην άσκηση 
Η γυμναστική μόνο καλό μπορεί να κάνει. Με μερικές απλές και εύκολες ασκήσεις θα βοηθήσετε σημαντικά τους μυς του λαιμού και του ντεκολτέ να διατηρηθούν στο ύψος τους. 
1. α) Καθίστε σε ένα σκαμπό και ισιώστε την πλάτη σας. Αρχίστε να κινείτε αργά το κεφάλι σας προς τα δεξιά και επιστρέψτε με τον ίδιο τρόπο μπροστά. Κάντε το ίδιο και προς τα αριστερά. Επαναλάβετε την άσκηση 5 φορές από κάθε πλευρά, β) Παραμένοντας στην ίδια θέση, κάντε μερικές ολικές περιστροφές με το κεφάλι από τα δεξιά προς τα αριστερά και αντίστροφα. Επαναλάβετε 5 φορές. 
2. α) Φέρτε το κεφάλι σας μπροστά και προσπαθήστε να αγγίξετε την άκρη της μύτης με την άκρη της γλώσσας. 
β) Διατηρώντας το κεφάλι σας σε όρθια θέση, σπρώξτε το σαγόνι σας προς τα εμπρός και ξεκινήστε να σηκώνετε με τέτοιον τρόπο το κάτω χείλος ώστε να καλύψει το επάνω. 
3. Χαμογελάστε πλατιά για 2 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια πιέστε το στόμα σας προς τα κάτω, όπως θα κάνατε μία γκριμάτσα, αναγκάζοντας έτσι τους μυς του λαιμού σας να σταθούν όρθιοι. Μείνετε σ' αυτήν τη θέση για λίγα δευτερόλεπτα και κατόπιν χαλαρώστε. Επαναλάβετε 5 φορές.

About Author

Διαφημιστειτε εδω......

Δημοσίευση σχολίου

 
Top